Primăria oraşului Babadag se luptă în instanţă pentru obţinerea autorizaţiei de demolare pentru casele ridicate ilegal de familiile de romi din localitate. Locuinţele sunt în diferite stadii de construcţie, spune primarul Ion Dardac.
Pe rolul Judecătoriei Babadag, dar şi al Tribunalului Tulcea au fost înregistrate 15 dosare în care primăria solicită eliberarea autorizaţiilor de demolare. „Nu acesta este scopul nostru, să demolăm construcţiile ridicate de ei. Dar de la început, de când au turnat fundaţia au fost somaţi să intre în legalitate, să îşi ia autorizaţii de construire, să îşi plătească taxele. Avem fotografii, angajaţii primăriei au discutat cu ei, dar nu au vrut să înţeleagă. Acum solicităm autorizaţii de demolare pentru case în diferite stadii de construcţie, nu case finisate deja“, spune primarul Ion Dardac. Acesta a mai precizat că familiile de romi şi-ar putea păstra locuinţele dacă ar fi de acord să intre în legalitate şi să îşi achite toate datoriile către autoritatea locală.
Şeful Urbanismului din Babadag, Gheorghe Beucan, spune că este vorba despre locuinţe cu maxim două etaje, iar datoriile familiilor care au construit aceste case variază între 5.000 de lei şi 50.000 de lei. „Aş înclina să cred că pur şi simplu nu le pasă, nu că nu ar avea bani. Atunci când au nevoie fac reprede rost de sumele necesare“, mai spune Beucan.
Acesta spune că s-au aplicat 36 de amenzi pentru încălcarea legii 50 (legea construcţiilor), iar la momentul de faţă au 15 dosare în instanţă: 11 pe civil şi patru pe penal. „Avem opt dosare pentru depăşirea termenului de intrare în legalitate, trei dosare pentru nerespectarea documentaţiei tehnice şi patru dosare pe penal, infracţiuni: au continuat lucrările cu toate că au fost somaţi să oprească orice construcţie“, explică Beucan.
Şeful urbanismului a mai declarat că în perioada următoare se vor continua verificările în teren, pentru depistarea celor care încalcă legea construcţiilor.
Sursa: Adevarul

















8 ianuarie 2012 la 12:45
8 ianuarie 2012 la 14:20
ba frate adevarul ca de cand a intrat caraman viceprimar cica tigani sant ingroziti ca asta le taia apa, le da amenzi, vrea sa le darame casele ,se cearta cu ei si i-au cam prins frica, se duc tigani toata ziua la primarie sa se planga la primar si asta fuge de ei ca nu are ce sa le zica ca doar era primarul lor, dar i-a cam stricat socotelile caraman …. sa ii arda ****i in gura de tigani imputiti sa le darame casoaiele si atunci ni se face si noua dreptate, ca prea erau tinuti in brate de primar si faceau ce vroiau, iar noi muncim afara pe rupte sa strangem un ban sa putem sa ne facem o casa modesta in babadag si ne cer la acte ca nici nu iti mai vine sa o faci, iar astea isi fac palate fara nici un act.
10 ianuarie 2012 la 13:47
E ok eu vad ok sa le darame casele sau macar sa isi plateasca si ei datoriile.Vad normal ca un locuitor al orasului sa plateasca taxele si impozitele.Mie personal mi-au dat amenda pentru ca depozitasem pe trotuar pe o strada necirculata o tona de nisip.Nu mai zic cate si mai cate proiecte si autorizatii mi-au trebuit pentru a construi un magazin mixt.Bine ca ii lasa pe tigani sa-i construiasca…Bat la pariu ca daca un roman se apuca fara autorizatie sa-si construiasca o casa fara etaj imediat vin de la primarie si incep sa dea amenzi……
12 ianuarie 2012 la 17:26
eu platesc impozit la ap ,imp la parcare ,impozit la boxa lemne fff mult si tiganii nimic…………………………….vrem un primar nou care sa curete orasul
13 ianuarie 2012 la 0:42
oare de ce s a ajuns aici?pai..in campania electorala cine se ducea si promitea cetatenilor de etnie in bendea anularea amenzilor de bransare ilegala la apa..curent..constructii neautorizate in schimbul voturilor..nea dardac.doi.in ziua de votare cine statea in colt la parc si dupa fiecare vot respectabilul cetatean de etnie isi primea cuvenita cinste de bani bere din navetele pitite undeva mai “akana” si pizza de la snack bar..de la bunul prieten costel patus care mai tarziu s a retras din breasla mafiotilor.oare de ce atractia turistica bendea in timpul verii este singura care are apa non stop..si pe sosea toata lumea isi spala masinile non stop..covoarele jegoase apa balteste pe asfalt si cei ce vor sa si creasca o rosie in gradina cara de la juma de km de la fantana sau mai rau de la izvor.e problema dlui dardac.integral.sa zica mersi daca nu sfarseste infipt in vreo furca pt promisiunile facute.bine ca avem braduti si gazon mai bun ca pe national arena
14 ianuarie 2012 la 4:13
forta Caraman!!! daca nu votati…cei care nu l voteaza sunt niste ****i!!
19 ianuarie 2012 la 17:43
AGE sa iti mananci vorba….tot babadagul e corupt de tigani ………..
20 ianuarie 2012 la 16:27
cand dati drumul la pagina anunturi ????????????????? cei care intretin siteul
21 ianuarie 2012 la 17:33
in data de 21 01 2012la ora 14-05 pe trada Tudor Vladimirescu o masina carosata marca Fiat cu numar de inmatriculare …TL-99-NAR … a intrat cu roata stanga in groapa facuta de cei care se ocupa cu bransarea la apa potabila cauza find ca pamantul find moale din cauza ploii masina a lunecat in groapa pana la spoiler
21 ianuarie 2012 la 17:38
voi chear credeti toate balacarelile aste de doi bani este un joc politic il baga la inaintare pe caraman ca la alegirele de primar sa nu il mai aleaga tigani ca le-a taiat apa voi cheiar nu vedeti treaba asta ca este o manareala din interior…. mai bn nu mai scriu ca ma inervez degeaba
22 ianuarie 2012 la 2:29
lasa ba sa si faca dardac **** mare.poate i o trateaza nevasta sa
22 ianuarie 2012 la 20:29
foarte bine,daca caraman va continua si ii va pune la punct pe tigani atunci ne unim noi toti romanii si il votam,iar pe tigani care oricum nu stiu sa voteze o mare parte din ei ii lasam domnului dardac sa se spele pe cap cu ei ,ca numai din cauza dansului sant tigani asa obraznici,impertinenti si ne umilesc pe noi si copii nostri, ne mai avand siguranta de a merge pe strada cand in preajma se afla un grup de tigani care trag de tine,te scuipa ,arunca cu pietre,ne bat copii tot timpul,deci in concluzi m-am cam saturat de ei pentrut ca au numai drepturi,iar noi romani trebuie sa suportam si sa acceptam din cauza acestei etnii batjocora si dispretul fata de noi,e timpul sa nu le mai dam asa mare importanta si sa ne facem griji ca in preajma alegerilor iar tigani vor hotara cine sa fie primarul orasului,dar asta inseaman sa fim uniti,iar caraman prin tot ceia ce face imi da o speranta ca lucrurile vor intra pe un fagas normal.
22 ianuarie 2012 la 23:57
cand trebuia sa vb lumea nu a vorbit..cand la alegerile trecute statea nea dardac si i platea la poarta liceului pe tigani si navetele de bere si pizzele de la patus din snack zburau ca avioanele eram fericiti ca avem gazon.acum tragem ce le a promis el tiganilor si vad ca se tine in continuare de cuvant..voi construiti si nu o sa va iau amenzile in considerare si nici autorizatii nu aveti nevoie..ca na nici da vinci n ar avea idei sa proiecteze un asemenea templu tiganesc..doi..cand vara murim de apa in case si in gradini soseaua din bendea e inundata.toti tiganii spala masini covoare etc..cand ati fost ultima oara prin centru bendei sa vedeti vestu salbatic.pana si politia e speriata de jegosii astia
23 ianuarie 2012 la 0:01
dar imi cer scuze..politia a fost impulsionata de diplomele pentru buna meserie prestata si ca nu ia spaga de la astia care voteaza psd..respectele mele nea telicene ca ti ai facut **** mare pe urma la tigani si te ai retras acum ca ai un liceu de condus cu neamu lu parjol
24 ianuarie 2012 la 14:09
bine le zici prietenas,bravos unica noastra speranta este ,,votati caraman”
24 ianuarie 2012 la 19:50
nu e unica speranta un primar..unica speranta de revenire e sa stai sus si sa strigi rusine cui ia painea copiilor tai de la gura cu japca.daca s ar nimeri unu onest si lumea se increde in caraman..poate o fi unicul de pana acum caruia averea nu i creeaza dependenta.acum te intreb eu marius ce s a intamplat cand juma de babadag l a boicotat pe parmac si pe restu boierimii si si au lasat locurile de munca pt contractele alea prin italia recomandate de dardac..iti zic eu ce..a fost presat pana a adunat lume cu sutele in fata primariei sa le spuna sa se intoarca la locurile lor de munca…scuza a fost ca nu putea garanta pe contractu ala in italia…de fapt nu putea sa garanteze cineva pe scaunu lui si pe ultimele achizitii
27 ianuarie 2012 la 18:24
azi in sedinta de consiliu locala viceprimarul caraman si dat demisia!!!!!
27 ianuarie 2012 la 20:15
soc!!! informatia ta are un sambure de adevar….a fost o cearta majora ……a sp ca isi da demisia dar ….a revenit si a renuntat intr-un final la decizie…..este legat de psd(hoti) nu poate renunta asa usor la ei!!!!!
28 ianuarie 2012 la 0:17
dimisia din consiliul local si-a dat PDL-istul TIMIS, nu a mai suportat sa stea departe de prieteni lui de la PSD
2 februarie 2012 la 21:04
ar fi ceva prea frumos sa vedem cum se demoleaza casele ciorilor
3 februarie 2012 la 10:15
singura sansa sa scapam de tigani e daramarea palatelor dar nu o sa o vedem prea curand (chiar niciodata) vor veni la putere alti mai flamanzi decat sunt cei de acum….asa ca viva babadag……live like gipsy…iar de daramat o vom mai auzi si pe la urmatoarele alegeri pana atunci….traim cu ei si cu frica lor….
3 februarie 2012 la 21:57
tigani sunt si ei oameni se spune ca au fost sclavi cindva au fost eliberati din sclavie au avut o seansa cu pcr de a schimba soarta dar au fost marginalizati putini au fost la scoala si mai putini aveau servici la stat ,multi erau trimisi la CAP unde cu ce cistigau mureau de foame au inceput sa stringa sticle si borcane le spalau la derea in apa rece,le carau din tot orasu ba chiar si de la sate si nu cu masina sau caruta ci cu sacu in spate dezbracati si cu pantofi ruptii. putini bani strinsi i-si cumparau radiocasetofoane aduse de navigatori ,din cele mai mari era o moda care avea cel mai mare si performant aparat
3 februarie 2012 la 22:24
tigani au inceput dupa un timp sa cumpere cai si carute cu care transportau sticle si borcane dar alti faceau troc cu cai ii luau de la sate si ii schimbau cu alti cai mai slabi dar luau si bani in timp aparind masinile si cai fiind folositi mai putin de romini afacerea a cazut .a aparut AVICOLA care arunca gainile moarte pe cimp de foame umpleau saci le duciau acasa le ferbeau si le mincau in conditile acestea partidu conducator nu vedea nu auzea ,dumnezeu ne-a ferit si pe noi si pe ei de o epidemie aveau viata mai grea decit a noastra cum au trait in ierni grele in case incalzite cu bidoane de plastic cartoane si coceni pe nimeni nu ia interesat.
3 februarie 2012 la 22:43
a venit revolutia cu asa zisa democratie incet dar sigur au inceput sa cada intreprinderile din cauza coruptiei si a jafului aveam legi procuratura politie dar nimeni nu sa sesizat au luat parte la jaf .noi romani care am construit am muncit in conditi inumane la fabrica de zahar am ars intr-o seara de probe la centrala termica cinci persoane 22-25 ani se stia de defectiune dar secretaru de partid a ordonat ca centrala nu se opreste 72 ore chiar daca ard oameni si au ars.
3 februarie 2012 la 23:03
pot vorbi din vina cui a cazut AVICOLA ,FNC,ICIL,MOARA ,SMA etc.dar noi n-am facut nimic am privit cum au venit uni acoliti politici si au taiat si vindut tot nu am luat atitudine nuam iesit in strada cum fac cei din tari cu adevarata democratie unde oameni sint respectati si drepturile lor si unde rasismu a fost abolit .a trecut timpu multi meseriasi sau pacalit si au plecat in lume .traim o tranzitie alungata au aparut manelele tineri au vazut cum uni fara scoala fac bani au masini straine ,pe posturile de tv.au aparut tot dezmatu cultura a decazut toti vor bani fara munca.
3 februarie 2012 la 23:32
in aceasta situatie uni sau trezit sau dezmeticit si sau apucat sa faca ceva uni au fost norocosi cum e Parmac,Eugen cu PECO,Caldararu cu clubT,si alti .uni au rezistat alti au falimentat din diverse motive .dar si printre tigani sau trezit au inceput sa cumpere masini fac comert .cine le-a condus la inceput masinile smecheri care credeau ca-i prostesc dar nu i-au prostit tigani au carat oi,cai,vaci zi si noapte apoi au inceput cu marfa chinezeasca proasta si eftina au strins ban cu ban au inceput sa faca case sa cumpere terenuri .cine e de vina ca vor o viata mai buna
4 februarie 2012 la 14:19
nu ar fi o problema acesti tigani , daca ar fi putin mai ponderati , pt ca lasa de dorit in comportament, trece un roman si 6,7 tigani, nu poti trece fara sa te apostrofeze fara sa faca gesturi obscene , vocabular deasemenea, si toate astea pt ca atit politia si prmarul dardac, sunt cei care au luat aur si banii acestora , si acum daca incearca sa le spuna ceva, sar cu sleatha toti tiganii. mare lucru sa nu ne trezim si cu un primar in fruntea babadagului, din randul tiganilor daca nu ne unim sa ne punem punctul bde vedere. nu facem ura de rasa , dar fiecare sasi vada de treaba lui. sa se delimiteze cartierul lor , sa nu se mai permita celor din alt cartier sa vanda tiganilor pt ca daca ai vecin un tigan………..intelegeti ce suportam, dar vad ca au ajuns si in veterani , si in centru , si chiar linga notar sfircea sa avem acesti infecti . am ajuns sat de tigani, nu stim de ce se mai numeste oras babadagul.
4 februarie 2012 la 22:01
….tiganii nu sunt o problema numai in Babadag…peste tot in tara, ei constituie o mare problema…e cu semn de intrebare daca vor reusi legile sa i potoleasca….parerea mea e ca suntem o natiune AMENINTATA de acesti nespalati….
5 februarie 2012 la 10:21
ce putem face ? doar cu o floare nu se face primavara. adica spun ca daca numai caraman singur infrunta tiganii nu e bine si nici nu ajuta la nimic, ar trebui ajutat ffffff mult de noi locuitorii acestui sat de tigani nu se poate sa stam sa ne uitam cum se lupta caraman cu morile de vant.pt ca de fapt asta inseamna ce face el. este bagat la inaintare dar cei din spate ce fac?…………..primarul , beucan, si multi altii din politie , pe partea cealalta fac ce vor tiganii. laacel panou din centru unde sa afisat restantierii la apa de exemplu, au fost afisate persoane care aveau sume foarte mici exp.11 ron, dar tiganii care nu au platit si nu platesc nicicind, si apa curge non stop la ei ce facem cu acestia? din spatele bisericii sf dtru, pana jos la derea , apa noroi mizerie de ti este frica sa treci , gunoi de o sa astupe procuratura , cei care primesc ajutor social de ce nu sunt pusi sa faca curatenie? pt ce li se da ajutor social sa cumpere bautura sa stea prin parc sau ascunsi pe str laturalnice? faceti ceva str de la caminul de copii la fel, ce faceti domnilor, primar, si altii care ar trebui sa umble pe strazi sa analizeze situatia si sa ia masuri ? stati in birouri? nu va faceti datoria… pt ce sunteti platiti? de ce ati fost oare alesi? sa jumuliti tiganii de bani si aur si sa ne sfidati pe noi restul locuitorilor. rusine sa va fie, dar cine a pierduto sa o gasiti voi ?
6 februarie 2012 la 13:10
Problema nu vine din partea tiganilor trezitiva la realitate Adevarata problema e respectarea legilor de toata lumea denuntarea tuturor care primesc spaga de la toate nivelurile si nu numai a spagi ci si a conflictului de interese trebuie luoata atitudine serioasa ipotriva grupurilor care au acaparat institutile din orasi,cumetri,nasi,fii si fiice,soti etc.coruptia a acaparat tot ,,orasul,,ginditiva ce sar fi intimplat daca,politia care de curind a primit diplome de apreciere pentru activitatea depusa siar-fi facut cu adevarat datoria se stie foarte bine cum au obtinut tigani permise de conducere cind multi nu stiu sa scrie si sa citeasca
6 februarie 2012 la 13:29
Atunci cind pleaca cu masininile sunt transformate in autobuz de te miri citi pot sa incapa am fost cu ei am vazut cu ochi mei cind au fost alergati de politie si prinsi in mare neregula ca de obicei dar dupa ce politia a consumat benzina si uzat masinele statului ,au luat o frumoasa spaga si o mica amenda semnificativa ca in caz ca sunt opriti din nou sa nu fie amendati la adevarata infractiune toata marfa care o vinde nu e controlata nu au case de marcat sa taie scontrinu sint lasati intentionat ca sa aiba de unde spagui tigani sunt o mina de aur pentru autoritati
6 februarie 2012 la 14:04
era un politist Babadag Cristi toti tigani si nu numai aveau frica era corect tipu der a fost mutat la jandarmi ca deranja.in spatele biserici era o casa tipic dobrogeana cu prispa eran in patrimoniu putea fi reparata dar nu modificata vinduta la tigani a fost demolata pe vremea cind era rodica tot cu spaga exemple sunt multe.Cind o persoana cu functie ia spaga face un rau imens atit institutiei unde lucreaza cit si comunitati e un adevarat CANCER.Uni profita din plin.printre acestea si tigani eu muncesc efectiv de la 14 ani la 15 ani se norma productia in sectie dupa mine ,nici pina azi nu am reusit sa-mi termin casa si nu am baut nu am fumat doar cu munca cinstita e greu toate aprobarile cu toata birocratia nu-ti ajung bani sa construiesti .In concluzie nu are rost sa consumam energiea cu tigani TREBUIE LUATA ATITUDINE inpotriva coruptilor asta e cheia vechiu primar dupa toate prostiile care le-a facut a parasit orasu iar noi am ramas ,asa gindesc probabil si actuali.
6 februarie 2012 la 14:42
va spun eu ce am vazut cu ochii mei.controalele la apometre sunt anuntate dinainte pentru ca nici 5 la suta din ei nu au asa ceva.o casa de tigani cu contor de electricitate sustine inca 5 case vecine prin fire improvizate si instalatii prelungitoare.au oameni care cred ca profita de ei din randul romanilor si le cer spagi grase.tiganii platesc nu sunt profitati se gandesc ca au 20 de persoane in casa care consuma.isi scot spaga numai din primele luni.masinile lor sunt adevarate bombe pe roti.multe dintre ele avand mai bine de jumatate din piese cumparate de la fiare vechi.cei ce s-au mai realizat si-au cumparat platforme.pe acestia nu o sa-i vedeti cu soferi din randul romanilor pentru ca si-au luat permise fara nici un an de scoala.poate observati ca toti fac scoala numai cu un anumit instructor.am vazut cu ochii mei cum politia nu avea curaj sa-l ia pe unu din ei la sectie dupa ce se batuse cu jumatate din tiganime motivul politistului fiind simplu si citez “te crezi smecher la tine in curte?lasa ca iesi tu pe strada”halal politie si alal diplome ce au primit!!
9 februarie 2012 la 9:43
ne agitam degeaba, pt ca nimeni nu face nimic, atit primaria politia, cei ce trebuie sa se implice , stau bine mersi linistiti ca stiu foarte bine ca nu are cine sai doboare. nu putem sa facem pe samanta sa strimbam din nas si sa dispara tiganii, dar daca politia, primaria , enelul , cei de la apa si gunoi, ar lua masurile necesare , adica; amenzi usturatoare decite ori ai prind i ca nu au platit , asa cum trebuie, taiele apa, lumina , sa vedem ce vor face ? dar asa ceva nu se intimpla deoarece se multumesc cu ceva spaga de citeva milioane de fiecare data , si asta este. de ce nu se fac la toate blocurile tomberoanele ingradite ca in spatele primariei? pt ca tiganii vin si rascolesc gunoiul chiar cit vrem sa nu fie mizerie degeaba . de ce numai blocurile din spatele primariei au dreptul sa fie izolate , aranjate de primarie ca acolo locuieste nu stiu care doamna de la primarie? celelalte blocuri , de la farmacie pina la piata nu fac parte din satul de tigani babadag? dupa ce crioterii se fac aceste renovari? dupa cine locuieste in bloc, dupa spaga ce trebuie data primsrului, sau mai stim noi cui. pe cine trebuie sa mituim sa avem parte de asa ceva? si ar mai fi multe de spus dar degeaba nimeni nu ne poate lamuri, si nimeni nu ne asculta sau citeste parerile. DELIMITATI CARTIERELE ORASULUI, DE RAUTATEA TIGANILOR, NU LE MAI VINDETI LOCURI IN TOT ORASUL, . SALVATINE CA NE SUFOCA NU MAI PUTEM SUYPORTA. CE ATI FACE DOMNULE DARDAC SA AVETI VECIN GARD IN GARD CU UNII CA CEI CARE NEU INVADAT ORASUL? CUM VATI IMPACA CU CEI CARE VAR ARUNCA GUNOIUL IN POARTA, ATI AVEA PARFUM DE TEI CIND DESCHIDETI FEREASTRA SA AERISITI? DAR VA DOARE UNDEVA, NOI VAM ALES CA FIIND GET BEGET BABAIAN DEAL NOSTRU, DAR NEAM INSELAT AMARNIC, .AR FI BINE SA VA TRECETI PRIMAR LA TIGANI CA VATI DESCURCA DE MINUNE CU ACESTI INFECTI PSIHOPATI.
9 februarie 2012 la 10:02
CINEVA SPUNE SA FIE DARAMATE PALATELE TIGANILOR, SI CE VOR FACE ? UNDE VOR STA? VOR CUMPARA APARTAMENTE LA BLOC, PENTRU CA LUMEA NOASTRA E REA, DACA SE HOTARASTE SA PLECE DIN SATUL TIGANESC BABADAG SI ARE CEVA IN POTRIVA VECINULUI, VINDE AP LA TIGANI, SI CE FACEM ATUNCI? SA NU SE MAI VANDA LOCURI , CASE , TIGANILOR, FARA ACORDUL CELOR DIN JUR(VECINI) DE CE NU SE TINE OARE CONT DE CEI DIN JUR? PT CA TIGANII DAU BANI GREI, AUR CELOR CARE TREBUIE SA APROBE AUTORIZATII, LA PRIMARIE , NOTARIAT, CA DE DOAR TREBUIE SA TRAIM IN HUZUR CE NE PASA CE SE INTIMPLA CU CEI CARE VOR SUPORTA CONSECINTE DIN CAUZA TIGANILOR. NE INTREBAM CE VA FACE NOTAR SFIRCEA CU VECINII NOI, ADICA TIGANII CARE AU CUMPARAT LOCUL DE ALATURI CASEI DUMNEALUI? EEE ASTAI, VA PLECA BUCURESTI , CTA, PE UNDE ARE APARTAMENTE, SI VA VINDE TOT TIGANILOR , SI UITE ASA SE RIDICA ALT CARTIER DE CIUDATII NOSTRI ACAPARATORI. NU??????????
10 februarie 2012 la 18:05
…da.. asa este…aici in Babadag trebuie un primar pe care intr adevar sa l intereseze toate aceste aspecte….dar MAREA SCHIMBARE NUMAI DIN PARTEA POLITIEI POATE VENI…DACA POLITIA SI AR FACE CORECT DATORIA SI NU AR FI CORUPTA ATUNCI AM AVEA SI SCHIMBARI IN BINE….SI DIN PACATE ASTA I VALABILA SI LA NIVEL NATIONAL….STAM F PROST LA CAPITOLUL ASTA……..MAI MULTA AUTORITATE SI CORECTITUDINE DIN PARTEA LOR …ASTA TREBUIE…
11 februarie 2012 la 13:59
Tebuie sa nu mai semanam griu de frica vrabiilor?. trebuie sa fim uniti sa formam asociati cu caracter juritic consultind un avocat,sa ne putem apara de o serie de nedreptati.Adevarul e ca acest primar nu reprezinta orasu si interesele majoritati oamenilor nu numai ca nu a creat locuri de munca dar nu e instare sa ajute la dezvoltarea micilor producatori ,il intereseaza propriile interese particulare si de clica.A mutat o parte din primarie,creind un mare disconfort batrinilor facindu-i sa mearga pina la generala 1 sa plateasca toate darile ca nu era de ajuns cit te purta pe scarile primariei cei care schimba conductele de apa nu sunt controlati de primarie si fac lucrarea de mintuiala ,nu pun perna de nisip sub teava si la vibrati si presiuni se rup ,aceste lucrari sunt pentru noi si trebuie facute cu simt de ras pundere.cei care au cistigat licitatia ii intereseaza doar bani si elimina anumite cheltuieli si manopere (sunt trecute doar pe hirtie)ca sa poata imparti bani ,si ne trezim ca apa curge in strada.
11 februarie 2012 la 14:38
Primaru care va fi ales trebuie sa fie modest po****r un bun gospodar sa fie prietenos cu oameni si sa se sfatuie cu ei pentru binele comun.Sa ajute mici meseriasi sa se dezvolte, sa poata crea noi locuri de munca.sa ajute mici fermieri.orasu sa devina unu productiv ,si nu unul de consum cum e in prezent .Toate activitarile primariei,sa fie trasparente, programele de lucru ,licitatiile sa fie expuse din timp in public.primaria sa fie la dispozitia cetateanului cum e normal.O mare datorie a primarului e aceia de a tine comunitatea unita,ca toate se fac cu oameni si pentru oameni.Sa elimine orice forma de coruptie in rindul subordonatilor.Trebuie modificata insusi cladirea primariei toate birourile,cu interes public comasate in sala de sedinte cind vine omu sa rezolve toate problemele,nu sa fie nevoit sa umble la toate usile,etajile si strazile.
11 februarie 2012 la 15:43
Nu trebuie sa se supere nimeni, dar eu cred ca daca fiecare i-si face dadoria cu cinste si pasiune va fi bine pentru toti.E foarte periculos sa gindesti ca i-ti ei un servici unde nu se cistiga mult ,dar spagile sunt grase.Desigur politia are un mare rol in societate ,un rol deosebit intr-o democratie e si aceia de a continua educatia civica ,prin felu de a se adresa si prezenta in diferite situati,politistu INFLUENTEAZA mentalitatea oamenilor in functie de atitudinea lor ,dar si oameni i-i pot influenta pe politisti(eu cind am gresit ,am cerut sa se aplice legea,pe uni politisti i-am enervat ,de la alti mam ales cu respect alti au incercat sam-i faca mai rau decit prevede legea) ,acestia din urma sunt cei mai periculosi , fac extrem de rau in primul rind politiei ca institutie cetateanu i-i priveste ca dusmani si nu ca aparatori ai legi.politistu e unu din PILONI democratiei,ei trebuie sa-si faca dadoria cinstit ,sa ia exemple numai bune si sa denunte pe cei corupti si sa-i elimine din rindul lor ,pe acestea trebuie sa-i ajutam si noi sa promoveze,.Din pacate stiu ca in firea oamenilor ,e mai usor sa te unesti la rau decit la bine dar daca ai caracter invingi .De aceia eu zic sa-i ajutam pe adevarati politisti ca sa putem fi ajutati la rindul nosrtu.
18 februarie 2012 la 17:38
ce pacat ca spunem ce gandim aici, dar daca este sa se adune tot babadagul an fata primariei , sa spunem ce ne doare , cu calm nu cu agresivitate, fara injurii, jigniri, ce bine ar fi , dar la noi nu se poate asa ceva, suntem mai rai decat tiganii ..de…….care ne plangem. daca spune cineva ca nu se cunoaste nimic din ce a facut dardac, altul sare si spune , ba da a tras apa pe str mea unde nu am avut niciodata apa, altul pai a reparat str noastra, dar ia uitativa bine, acolo unde a tras apa , a reparat str. sta cate o pers sus pusa , pe la primarie, politie , sau mai stii pe unde. hai sa o spunem pe aia dreapta. si daca a facut ceva , a facut an preajma alegerilor, sa aiba atuul mare. nu asa merge, fane locuri de munca, asigurati orasul spre anflorire nu spre vestejire. nu ancuraja tiganii si le da voie sa faca ce vor, nu le aproba cumpararea de case si locuri in centru centrului, unde vom vedea numai salvari fluturand pe garduri. delimiteaza zona lor de a oamenilor din acest ……sat de tigani, nu mai poate fi numit oras. pt ce este oras? cu ce ne putem afirma oare decat cu tiganii, politia si primarul corupti , au luat bani, aur si nu mai au ce spune si ce face.atat este . NU POTI SA TE RASUFLI DE RAUTATILE TIGANILOR, nu ,sa nu se anteleaga gresit nu e discriminare, dar ni sa acrit de atata tiganime, macar de ar fi mai linistiti, ….sunt sub orice critica insuportabili, ne sufoca , sa fie cat decat pusi la punct, sa nu li se mai dea atata mana libera. atat cerem.
18 februarie 2012 la 19:16
……mai mare rasul sa nu ai apa sa te poti spala…in ce secol traim???…avem ipod uri in mana ..da nu putem trage apa la WC..trebuie sa caram cu galetile de la mama naibii…ar trebui sa fac intr o zi o fotografie cum cara biata lume apa cu bidoane ..galeti …si s o postez pe internet sa vada toata lumea traiul nemaipomenit de aici de la noi…si asta in fiecare iarna..aceeasi problema…vorbesc de zona ZAHAR…in care domnul primar tot minte ca intr o buna zi va rezolva problema..da nu specifica niciodata in care AN..bine ca au nespalatii de tigani apa …nu se intereseaza nimeni de zona asta ..parca n ar face parte din oras..poate daca se vor muta tigani aici poate asa se vor rezolva treburile …
18 februarie 2012 la 21:35
Acesta e inceputu ,e fb. ca oameni au acest mod de comunicare ,asa aflam de problemele orasului si daca fiecare vine cu stiri adevarate despre ce se intimpla ,o sa rezolvam problemele ,adunam stiri despre primarie si politie bine confirmate ,chiar poze filmulete cum execut diverse lucrari.Am vorbit cu primaru ca sa facem sant de scurgere menajera ,sa scapam de wc. din curte , i-am zis ca ne unim toti vecini si sapam asa cum alta data am sapat pentru a trage conducta de apa ,a zis ca nu e posibil ca cu oameni din babadag nu se poate face nimic ca sunt puturosi ,betivi si guralivi ,ca ne maninca invidia si atit .
18 februarie 2012 la 22:04
Am incercat sa-i spun ca oameni fac munca patriotica,mai ales ca e pentru orasi si inplicit pentru ei ,nici nu a vrut sa asculte .Sa schimbat mult dmnu Dardac ,cum era cind lucra la irigati ,aveai nevoie de tractor remorca , de facut o sudura ceva la strung nu zicea nu ,te ajuta .Eschimbat total ,de ce nu inteleg a avut exemple inainte pe primaru voicu,la care nu-i putea ajunge nimeni la nas , zicea ca-i buricu pamintului ,si-a facut ditamai casa (cu materiale de la casa de cultura)si munca gratis si nu era multumit se purta urit cu oameni, ce sa ales de el si familia lui a trebuit sa fuga cind la-m vazut ultima oara era inbracat murdar facea luminari ,dar era terminat . unde era acel primar mindru de pe scarile primariei ? Asa ca e bine sa reflecteze domnu dardac , eu sper ca are discernamint.! daca nu e prea tirziu…
20 februarie 2012 la 8:27
avem dreptate in tot ce spunem toti, dar cine ne ia in seama ? era ….bine spus era alt om dardac , atunci cand era la irigatii, dar a fost ales de ; puturosii , guralivii, betivii din babadag si mai ales de tiganii carora lea fost platit votul, cu.bani, bautura cu lazile, si cum sa tina dardac cu babaiaenii, mai bine cu tiganii ca face ce vrea din ei, si tiganii ce vor din noi si nimeni nu vede nu aude atata timp cat de la cap se impute pestele, restul ce pretentii mai avem? a fost ales dardac ,in gandirea tuturor ca fiind om nascut crescut aici, dar se vede treaba ca probabil a crescut intre tigani de este atat de partea lor. nu credeti ca ar trebui totusi sa se faca ceva ? dar ce? si cu cine? cateva pers din veterani, cateva din bendea, si prea putini din centru, pt ca sunt biserici si bisericute, gasti si gascute , si nu stii la cine sa te adresezi, si sa poti rezolva ceva. si uite asa ne mai varsam naduful tot cu scrisul aici, si aici ramane.
20 februarie 2012 la 8:35
spune cine ca ar fi an babadag si politisti care ar fi buni, buni pt ce, cum sa nu tina politistii cu primarul cu parmac si mai stim noi cu cine cand au mana libera sa ia spaga de la tigani si altii, unii politisti avand dreptul sa faca braconaj si sa vanda peste, e si multe alte exemple dar tot degeaba balacarim aici, tot pt ei este bine.
20 februarie 2012 la 14:04
…”Fiti amabili cu oamenii cand urcati , deoarece ii ve ti intalni din nou cand ve ti cobora ” (Wilson Mizner )…dedicatie ptr domnul primar si nu numai….e bine macar ca avem un site sa mai aflam si noi cum stau treburile prin oras…eu as pune un anunt in Primarie…la Fisc..la Politie..si as scrie cu majuscule OAMENI BUNI AVEM UN SITE …UN SITE AL ORASULUI…INTRATI ..CITITI ..SPUNETI VA NECAZURILE…!!!…nu fac gluma …chiar daca asa pare…ideea este ca poate au sa intre si domnii de la politie ..primarie…fisc..etc…sa citeasca ..si sa vada ca nu toti sunt ” puturosi..betivi..si ne maninca invidia “…(cum scria vpn..c ar fi zis primarul…
…poate mai invata si ei cate ceva de la cei care vor o viata mai curata si mai civilizata aici in oraselul asta…de ce trebuie sa fugim ‘afara” ca sa putem supravietui…numai noi putem schimba aceasta mentalitate..si slava domnului ca nu suntem deloc prosti…ba dimpotriva suntem chiar mult mai inteligenti decat multi altii..(..ca natiune.)….ce vrem in final ..?!!??..sa “preia ” conducerea tiganii…sa i lasam sa faca ce vor in tara noastra ??..n au decat sa si schimbe locul …MAJORITATEA suntem NOI..nu ei….si sa stiti ca si in alte tari sunt tigani…dar sunt marginalizati ..au cartierele lor….isi duc viata acolo..cu “legile” lor…dar nu pun stapanire pe un oras….cum se intampla din pacate in Romania….
20 februarie 2012 la 14:10
caryna suntem la inceput ,si observ ca lumea nu se prea inghesuie cu scrisu ,problemelor ,dar nu perde speranta , inceputul e mai greu .Adevaru ca trebuie oameni hotariti , care vor intradevar sa se schimbe ceva , batrini ,tineri ,barbati , femei cind vom fi mai multi care vor expune problemele si vor comenta ce se scrie aici , vom sti ce avem de facut si la ce usi avem de batut. Eu sunt hotarit sa iau atitudine nu am frica decit sa nu-l supar pe Dumnezeu , toti suntem muritori ,avem legi si instituti perfecte pentru problemele noastre , trebuie sa fim uniti , seriosi si tot ce vom face sa fie in numele dreptati si a bunului simt ,si nu din invidie si rautate .(astept comentari) ,
20 februarie 2012 la 16:14
Iyna din pacate pestele de la cap se strica , si de la coada se curata ,asa a stat si si va sta daca oameni ramin ignoranti si delasatori , numai noi uniti putem schimba acest proverb . Pe domnu Parmac ce-l cu magazine ,depozite etc. il cunosc de cind era sofer ,a muncit mult ,a ajutat multa lume (bine inteles contra cost) inainte de revolutie era mare problema cu materialele de constucti , nisip ,balastru ,fer beton etc.el te discurca .nu poate fi invoinuit toti traiam in acelasi mod . daca lucrai la avicola ,icil ,abator ,mat etc faceai schib de produse pentru a putea trai.Acum sa nu credeti ca-i iau apararea , totusi ginditiva cita spaga da de la nivelul la care a ajuns.Cred ca si lui i-a ajuns cutitu la git dar nu are ce face , el e o victima a acestui sistem , pentu el e mai periculos de cit pentru unu care nu are nimic.Era sef de restaurant unu roibu petrica dadea mese la toata politia (tucea ,babadag) procurori primari ,ca sa stea pe post dar intr-o zi nu a mai facut fata si a cazut , nu a facut puscarie dar sa ales prafu a platit de sa facut vinat .Parmac are si el nevoie de ajutor .vorbiti cu cei cu chioscurile din bazar si magazinele din piata cite controale au , li se cer lucruri penibile inventate ca sa le ia spaga ,se vorbeste de spagi de sute de milioane .E zic sa-i atragem si pe acesti oameni de partea noastra uniti putem combate coruptia care ne sufoca
20 februarie 2012 la 16:34
glyca ,frumos…Eu ma gindeam la un afisier plantat undeva in apropierea pieti lucrat frumos din fer cu usi de sticla ,unde sa fie lasate de oameni ,care nu au iternet ,bilete scrise cu problemele lor .trebuie sa gasim si un avocat ca sa-l putem consulta , eu stiu unu dar nul propun deocamdata astept sa faca si alti propuneri,Avem nevoie de oameni di toate sectoarele de activitate ,pentru a scapa deCANCERU CORUPTE.
20 februarie 2012 la 17:32
sambata spre duminica dimineata am gasit pe strada niste pliante in care spunea asa PARLAMENTARI PSD+PNL+PC AU INTRAT IN GREVA DE LUX PE BANI ROMANILOR in total cheltuiesc 1,4milioane de euro lunar la care mai spunea asa ca sa stie si po****tia orasului din babadag de o persoana bine cunoscuta de DOMNUL HORIA TEODORESCU PRESEDINTE PSD CARE ESTE UNUL DINTRE CHIULANGII …… si mai nou a doua zi ce credeti oameni buni a trimis lingaii din oras sa adune pliantele in care era si d-mnul TEO in poza ca nu cumva sa vada locuitorii orasului ce fel de persoana este dumnealui ….pai i-se pateaza chelia si sevede murdaria in parlament ….ha,ha,ha ce mi-a esit bn fartilor asa ca ai sa facem ceva pt orasul nostru sa nu ne mai fie frica sa mergem pe strada din cauza lor si a tiganilor care ne conduc impreuna cu primarul DARDAC PAI FIE VB AIA SE APROPIE ALEGERILE AVETI GRIJA PE CINE MAI ALEGETI ACUM ………….ASTEPTAM COMENTARII……….
20 februarie 2012 la 19:14
Acest domn Teo a facut un salt excelent in viata lui , pacat ca o data ajuns atit de sus nu a ajuta Babadagu dar ii face si rau cu schimbatu conductei de apa,lucrarea find facuta prost ,o sa vedeti ce gropi vor fi ,si ce strazi vor fi distruse de ape,ca dupa cum stim , sunt strazi care pe timp de ploie ,se transforma in torente, cu apa de peste 1 m .Ei iau bani si noi raminem cu paguba .Am inteles ca firma d-lui face lucrarea.Cred ca am inteles bine.Astept comentari.Apropo de partide politice nu sunt prea multe!?…
22 februarie 2012 la 14:58
…de CANCERUL CORUPTIE..cum zici tu vpn.. n o sa scapam niciodata ..putem doar sa l mai diminuam ..sa fie la un nivel mai mic…s ar putea sa fie o lupta cu morile de vant…dar si asa se merita macar sa incercam ceva..de ce sa stam cu mainile in san si .doar sa comentam nemultumiti privind in jurul nostru.Si sa va mai spun ceva …eu nu cred ca i corect sa i judecam pe cei care si au deschis magazine ..depozite…etc…bravo lor …au realizat ceva in oras…cine te impiedica daca ai bani si destula minte, sa ti deschizi si tu ceva …nu cred c ar veni domnul Parmac sa mi interzica …m am legat de dumnelui ptr ca am vazut destule comentarii de a dreptul rautacioase…eu personal nici nu l cunosc si nici nu ma intereseaza…AR TREBUI SA FOLOSIM ACEST SITE PTR PROBLEME IMPORTANTE CARE INTR ADEVAR MERITA ADUSE LA CUNOSTINTA …PROBLEME CARE NE PRIVESC PE NOI TOTI CEI CARE LOCUIM AICI ..NU SA FOLOSIM SITE UL PTR A NE VARSA URA PERSONALA PTR UN ANUME OM CARE ARE NISTE AFACERI …ACEASTA URA PASTRATI O PTR BARFA DE LA COLT DE STRADA…HAIDETI MAI BINE SA ANALIZAM AICI CAM… CARE AR FI PRIMA PROBLEMA MARE ….eu.nu sunt nascuta aici in oras.. dar vreau sa traiesc civilizat in tara mea indiferent unde e…..Dupa parerea mea….APA + CANALIZARILE..asta i o mare problema aici …as zice eu primordiala…iar apoi DRUMURILE..care sunt jalnice…astept sa citesc si alte pareri
22 februarie 2012 la 17:23
cu o floare nu se face primavara , sunt multe de facut .Dar sa vedem cu cine plecam la drum .Eu astept sa discute si alti , sa se implice sa-si spuna parerile , problemile din zona unde locuiesc , daca au facut sesizari la autoritati si la cine si cum sau rezolvat ?.Nu inteleg , am intrat in mileniu trei de ce trebuie sa ne comportam ca in evu mediu ?AVETI FRICA SUNTETI DELASATORI ?.NU FACEM NIMIC RAU SAU ILEGAL ,VREM SA TRAIM NORMAL ,DAR IN CONDITILE ACTUALE NU E POSIBIL , ASTEPTATI SA VA FACA ALTI VIATA MAI BUNA ?….MEREU MA GINDESC UNDE SUNT OAMENI CA HOREA , CLOSCA , CRISAN ?DA CA CEI CARE AU FACUT MAREA UNIRE ? AM RAMAS GENERATI DE MIORITICI ,CI-O VREA DOMNU .TREZITIVA !…MACAR PENTRU GENERATIA DE MIINE !..
22 februarie 2012 la 18:45
va dau eu sursele problemelor!consiliul local si politia.autoritatea se vinde pe spaga.civilizatia canalizarile si apa trasa pana in podul casei se vinde pe spaga sau pe influenta..sau are legatura cu partidul pe care il reprezinta.vedeti si voi pe ce strazi a fost trasa canalizarea in anii in care dardac a reprezentat orasul.o sa vedeti ca majoritatea sunt in partid..in primarie..sau detin o anumita influenta in oras.a spus cineva de zahar mai sus.pai cartieru zahar a fost uitat de cand era gemanaru primar si venea pe sus sa isi exprime public promisiunile si ce cartier rezidential va face el din zahar.au stiut sa fure sa minta sa cerseasca voturi si apoi sa se foloseasca de ele impreuna cu oamenii aia destepti care stiu sa isi deschida afaceri asa cum mentionati mai sus.va pup dragilor.p s de ce va e frica sa aruncati nume?sunt sigur ca si ei citesc pe aici.sa aiba in vedere ca sunt cunoscuti coruptii
omnu dardac,familiile conducatoare ale liceului;teliceanu parjol si mititelu,domnu bobocea si “conexiunile” lui ciudate de prin primarie…si lista poate sa continue la nesfarsit cu licitatii mascate..terenuri cumparate pe 500 de euro..contractele cu suzlon si eolienele de pe camp..viclenii apar doar in campanie si isi arata zambetu prin oras…in rest ii mascheaza geamu fumuriu si masinile scumpe
22 februarie 2012 la 21:12
telev te vad suparat tare,noi it-i spunem , bine ai venit printre noi ,nu are rost sa-i mai pomenim ,orasul e mic si ne cunoastem personalitatile , atit cele nascute cit si cele venite ,si cit bine sau rau au facut .Va intreb ,sunteti de acord sa facem o lista cu corupti ?.Nu ne ajuta cu nimic .Daca stiti lucruri sigure de pers.corupte si aveti dovezi denuntatii ,altfel batem apa in piua .Adevarul e ca pina nu punem ordine in primarie nu putem merge mai departe .degeaba enumeram alte prioritati .Avem lista noastra cu cei care au scris: 15 au scris o data ,4 dedoua ori ,2 de trei ori ,1de cinci ori si eu care sper ca nu va plictisesc de19 ori .ASTEPT NOI COMENTARI CU IDEI DE ACTIUNE SI ORGANIZARE . .
22 februarie 2012 la 21:29
ok..eu nu o sa ma plang…se stiu problemele..se stiu coruptii..trebuiesc dati jos…si tre sa venim cu dovezi…si nu e greu sa faci rost de ele…
29 februarie 2012 la 13:13
buna vpn. ai dreptate an multe din cate spui tu, dar totusi hai sa spunem lucrurilor pe fata, parmac are o foarete m are influenta an cvel priveste pe primarul dardac, si mai multor pers sus puse. se spune ca ar fi fost propus orasului sa se deschida un kaufland… si …. cine nu a fost de acord.?…PARMAC… pt ca , de avea de pierdut cu markewtul lui, unde daca nu esti atent la casa la bonul de plata o ancasezi zdravan, ori ai un produs de doua trei ori, de platit cu toate ca ai doar unul, si la cata turma de nangajate are nu vei gasi pretul corect la produse , este pus un pret pe raft cand ajungi la casa e altul, are destul personal care ar putea sa eticheteze fiecare produs an parte nu crezi ca ar fi mai normal asa ? da a fost sofer candva, dar a cam uitat de unde a plecat, e arogant nu mai cunoaste pe nimeni, si dupa comportament si vocabular…… ar trebui sa se…mai cizeleze un pic daca vrea respect, si sa stie sa se faca placut, . tu esti de acord cu ce se antampla an acest oras,, cum suntem la cheremul tiganilor, si dece? pt ca toata lumea stie primarul lea dat mana libera sa fie asa, nu nu e discriminare e adevar, le permite cumparare de terenuri unde vor si cum vor, dece asa? daca eu vreu sa vand casa ca plec an alta parte, nu ar trebui sa tin totusi cont de vecinii mei, sa nu le bag tiganii an sduflet ? dar cine aproba sa la fie vandut lor? nu primaria? cine semneaza nu primarul? ei dar sunt multe de spus dar nu facem nimic fara a fi toata lumea de acord, nu crezi
29 februarie 2012 la 14:53
Buna lyna .vreau sa incep cu o urare pentru tine , cit si pentru alte doamne si domnisoare ,care urmaresc aceste comentari.Fie ca acest martisor sa va aduca ,multe realizari ,indeplinirea tuturor dorintelor ,multa fericire si numai inpliniri ,un ghiocel din inima mea,o primavara in sufletul vostru ! .am inteles ce te framinta , si eu am avut probleme la magazin ,cind era vorba de rest primeam bomboane ,intr-o zi , cind am cumparat piine am platit cu un pumn de bomboane pe care le primisem ca rest !..Sunt multe nereguli , dar nu de aici trebuie inceput . Vad ca au inceput sa mearga pe strazi cu df.liste pe care sunt inscrise anumite persoane , de la anumite partide politice.dupa cum am mai spus ,avem prea multe partide si electoratul e divizat ,si asta nu e bine.Acum e bine, sa se publice aici aceste liste sa-i cunoastem ,pe cei propusi si sa-i analizam pe fiecare daca merita sau nu ,si de ce .M-am informat ,pentru probleme (ADEVARATE) de la liceu .0800.801.100 telefon gratuit pentru sesizari ,orar9-19,acestea vor fi preluate de comisia etica a MECTS .Aceasta pentru cine cunoaste probleme de coruptie sau de alta natura . astept noi comentari.
29 februarie 2012 la 20:55
Nu va pare ciudat , ca mari corupti ,sunt persoane cu studi .care ar fi explicatia …? Ei probabil ,cred ca li se cuvine mult mai mult ,dar find practic slabi pregatiti in domeniul ales , cauta calea politicului ,unde omul de rind si cu bun simt , i-i aleg in functi ca de , au carte !.Nu e suficient ,trebuie alesi oameni cu experenta de viata , familisti ,oameni cu frica de dumnezeu iubitori de locul unde traesc , trebuie vazut si unde au lucrat ,au facut ceva? au inbunatatit conditile de munca .Alti se folosesc de alegeri locale nu ca sa faca ceva pentru localitate ,ci ca sa ajunga la judet apoi in parlament .o astfel de persoana nu o face pentru oameni ,ci in interes personal,si e foarte periculos ,acestia ajung vinzatori de tara si popor , cum de altfel se si intimpla .Uitativa la consilieri nostri locali , citi dintre ei va reprezinta interesele si care sunt acestia ,ei sunt inpartiti pe comisi , cum au activat in aceste comisi ce rapoarte au intocmit ,ce masuri au luat ? ce proiecte de dezvoltare si urbanizare au propus? .E bine sa fim informati asupra celor care vor fi alesi ,ca de ei depinde bunastarea noastra .Au dreptate cei care zic ca anumite terenuri din centru orasului nu trebuiau date tiganilor ,pe aceste terenuri se puteau face apartamente si inchiriate de primarie asa cum e in germania .trebuie urgent marirea capacitati statiei de epurare ,adusa la cerintele CE ,asa cum si platforma de gunoi functioneaza ilegal ! ne fiind amenajata dupa norme europene.Se stie ca linga platforma de gunoi era un bazin de ape uzate a fabrici de zahar ,cind sa bagat apa industriala a infestat toata pinza freatica a orasului , si a fost scos din uz ..din platforma de gunoi unde nu se face sortarea materialelor recuperabile ,cind ploua se scurge in pinza freatica tot felu de poluanti otravind fintinile si solu nimeni nu e interesat de aceste grave si prioritare probleme .astept comentari
2 martie 2012 la 13:12
normal ca politistii si primarii sunt mana n mana cu pamac…..el ii dicteaza primarului ce sa faca,nu v ati dat seama?
Da angajatii afara din hotel sa intre sotia unui politai lucrand cand vrea aceasta de 3-4 ori a plecat,a venit……nu e pr mea dar de ce sa ne batem joc de altii,de cate ori venea inapoi la munca concedia cate o fata………TOTI SUNT PT EI, TOTI SUNT PE INTERESE
2 martie 2012 la 13:18
Iar pe tiganii tot ei i au ainvatat asa cu MUSTAFA in frunte…..cred ca li se cuvine rice,retete gratuite,medicamente gratuite,apa neplatita de care totusi beneficiaza,locuri de case in centrul orasului de ce le a dat terenul de langa PECO din cate stiu era al altcuiva ……de ce,de ce,de ce???
trebuie pusi la zid impreuna cu cei care i tin in brate!!!!!!!!!!!!!!!
8 martie 2012 la 22:39
multumesc pt urarea de martisor, si pt ca maine se stie ca e randul barbatilor, sa se distreze, ca azi 8 martie , a fost ziua noastra, eu ati urez multa sanatate, si realizarea tuturor dorintelor. si acum sa trec si la ce ma mai doare cand vad cata nepasare este aici an acest (oras) sat de tigani. nu am nimic cu ei daca nu ar fi atat de obraznici, si cu toate ca politia stie, vede, primarul stie mult mai bine de ce sunt asa tiganii nostri din babadag, nimeni nu rezolva nimic , sa fie cat de cat ponderati acesti paraziti.ami pare rau sa spun asa ca la urma urmei sunt tot suflete ca si noi lasate de dumnezeu, dar prea ne calca an piciore, cu acordul primarului si a politiei. si atunci ce e de facut? ce masuri trebuie luate si de cine, daca politia…….,,,,primarul………noi restul omenirii ce sa facem daca nici uniti nu suntem? ce sa mai spunem, an legatura cu magaznele de aici de la noi, vai lume, unde te duci, nu au marunti, nu au rest, si ce e de facut? nu am marunti doamna asa dimineata, pai ce facem atunci, da mergeti doamna la banca si schimbativa banii,( asta la paine mag ce aduce paine de la salcioara) la magazinul celor trei turcoaice cum ai spune, umbla tiganii printre marfa ca la ei acasa si asi aleg ce vor cu mainile murdare cu care au rascolit an tomberoane , sunt ele trei, cu fratele lor patru, si trimit tiganii sa duca sacul de gunoi , si acestia al lasa la coltul blocurilor sau mai rau ,al amprastie an curtea blocului din spatele magazinului, si ce sa facem? alt aspect, la bl de deasupra farmaciei locuieste fam caplat, am o cunostinta vecini cu aceasta fam. acestia au facut abuz dupa revolutie a luat cu japca toate magaziile pe acolo unde era centrala termica, are lumina, are apa acolo, se antreaba vecinii oare are ap[ometru, contoar, plateste apa si curentul consumat acolo? toata vara si toamna, gratare de nu poti deschide geamul sa aerisesti, toamna desfunda , anfunda butoaie de vin, se coc ardei , vinete si alte ale acolo, cine e dator sa suporte obraznicia lui caplat? acei vecini, care nu au sotia la primarie nu? permanent an acea magazie merge un radio, de ce oare? si cate as mai spune,stiute vazute auzite, dar cine sa faca un pic dreptate? nimeni nu are cine ca ………………………………an acest sat de tigani , domneste coruptia de la cel mai mare, pana mai jos, politia……e trage apa …si cine atunci? noi dar daca nu suntem uniti cum?
9 martie 2012 la 0:36
o sa se faca si asta taximetrist ca gemanaru dup aia
)
9 martie 2012 la 11:02
lyna multumesc ,.Vedeti ,oameni fac parte toti din aceiasi specie ,(dupa biblie Adam si Eva totusi nu explica cum uni au esit mai colorati) Dar in functie de locul unde au trait ca pozitie geografica ,unde clima ,relieful ,resursele de tot felu ,au fost diferite,si-au format : credinte propri ,moduri de viata propri ,mentalitati ,obiceiuri ,insusi natura in decursul milioanelor de ani sa aflat in continua modificare ,ceia ce a avut o mare influienta asupra caracterului uman ,posibil a dus chiar la modificarea infatisari omului ,(culoare ,inaltime ,forma ochilor a fetei ,par etc. )Adevarat e ca si omul ,prin razboaie au contribuit la aceste modificari ,care toate in ansamblu au pus bazele civilizatiei ,civilizatiea ,chiar si in zilele noastre nu a ajuns la nivelul dorit , sa cautat diferite ,, formule “de la democratia Greca ,idei de rasa pura a lui Hitler ,comunismul inventat de Evrei .Formula ,,magica”nu a aparut ,dar toata lumea de pe glob sa molipsit de aceiasi boala :minciuna,furtu ,inselatoria ,invidia ,ura,sexu gelozia,ignoranta ,delasarea ,orgoliu ,PUTEREA , dar la uni a aparut CONSTIINTA ,care trebuie sa se lupte cu toate cele enumerate,dar cum raul nu vine nici- odata singur ,a aparut stiinta care sa amestecat printre acestea .Din pacate dupa umila mi-a parere stiinta a depasit cu mult constiinta ,ceia ce face ca viata omului si natura pe planeta sa fie in mare pericol .Toti avem in noi , toate acele caracteristici negative , fac parte din gena umana si nu numai ,dar omul e rational e obligat prin natura lui sa gindeasca ce e bine sa faca si ce nu .Aceasta gaselnita antica numita DEMOCRATIE inteleasa in context mai larg se inbina cu natura ,dar fara EDUCATIE care e foarte importanta( ,cum e aerul pe care il inspiram) .Educatia salveaza constinta ,democratia si inplicit viata noastra si a planetei .De aceia Comunitatea Europeana , si nu numai toate tarile lumii ar trebui sa investeasca in primul rind in educatie ,cred ca pentru mentalitatea umana aceasta e formula educatia de aici trebuie inceput,ea poate inclina balanta vieti .Sper ca aici gasiti raspuns la multe probleme din viata de zi cu zi .Dar pentru rezolvarea lor sunt legi care trebuie respectate de toata lumea !
9 martie 2012 la 13:07
ma antreb cum se poate asa ceva/? nu au serviciu, nu stiu sa citeasca sa scrie, cei mai multi dintre ei, adica mai toti, doar cativa, si au : masini, de tot felul, case de te pierzi prin camere si holuri, bani cu teancul scos din salvari, si nimeni nu ia masuri , sa vada ce se antampla de unde provin toate astea la tiganii nostri. (noi muncim doamna de aia avem) ce muncesc, unde muncesc? de 30 .de ani.muncesc, si din salariul luat abia fac fata cerintelor, si daca nu pot plati la timp apa sunt trecuta la rau platnici, si afisata la( panoul de onoare al orasului) dar ei tiganii de la care curge non stop apa nau nici un stres. cum sa nu sa ti se ridice tensiunea, sa intri an depresie si sai urasti de moarte. atat pe ei tiganii cat si pe cei care ai sustin si nu ai ia la antrebari si sa,aplice legea pt fiecare.crezi ca e normal asa ceva , cat crezi ca se va mai putea suporta situatia asta? dardac chiar crede ca va fi reales? chiar crede ca mai poate sa ne conduca atata timp cat nu este vazut printre noi , oamenii babadagului, nu printre tiganii care lau burdusit atat pe el , politia si unii dintre angajatii primariei cu bani si aur. tiganii spun, nu tin secret ca ( am dat bani, am dat aur la el) si trebuie sa se tina de cuvant sa nu faca ceva an potriva noastra . cum crezi ca ne simtim cand vedem cata nedreptate este, aici an babadag, unde traim noi, alaturi de acesti tigani anraiti, si sustinuti de cei care ar trebui sa ai pondereze, …politie….primarie…?nu tu un spectacol la casa de cultura, numai nunti , botezuri de tigani auzi an babadag, cateva zile rasuna deti ia auzul, muzica lor, nimeni nu poate sa le spuna nimic , fac tot ce vor cum vor, ca au mana libera de la primar, ca doar de asta lau ales fiind platiti, probabil mai mult din banii nostri. ma repet si spun; nu e marginalizare, dar cand vezi ca au mai multa prioritate , sunt apreciati tiganii, ce sa crezi ce sa faci? daca ai probleme cu casa, vrei sa faci anumite modificari, ca e la acoperis, ca e sa sapi un wc. trebuie osuta si o mie de aprobari, proiecte si multe alte demersuri cu toate ca e an curtea ta , casa ta de ani de zile, ce faci rau ca ati anbunatatesti casa cu ceva, ? cati dintre tigani au troate actele an regula la ce au construit? cati platesc amenzi ca au facut ceva an curte lor/? tu daca faci ceva ati trebuie autorizatii o mie, proiecte alte o mie, si daca nu vine ati darama ce ai facut si mai platesti si sume enorme amenda , si atunci te antreb, unde e dreptatea?eeeeee……………
9 martie 2012 la 15:19
Pentru lyna .Eu am mai comentat despre tigani ,la acest articol .Sunt multe de spus ,o parte di iei cum e normal evoluiaza ,vor sa-si schimbe conditile de viata ,e adevarat ca stau prost cu educatia ,(tigani sunt si in Franta ,Germania etc ,crezi ca se comporta ca la noi ? sigur nu ! pentru ca po****tia din aceste tari e civilizata ).De ce crezi ca tigani abandoneaza bendea ?pentru ca sau saturat de tiganie vor vecini normali linistiti ,a inceput mincatoria ,invidia intre ei cum e si la noi .Te plingeai de familia Caplat ca deranjaza ,cu zgomot ,mirosuri etc.un bloc intreg ,si nu sunt tigani.Dupa cum am mai scris sunt legi ,autoritati faceti reclamati scrise in doua exemplare cereti nr .de inregistrare ,dupa ce la stampilat si datat semnat opriti un exemplar ,daca nu rezolva nimic ,mergeti mai departe cu documentul pe scara erarhica procedind in acelasi mod.daca doar vorbiti nu se rezolva nimic.Ozi buna.
9 martie 2012 la 15:50
Nu stiu cati din voi au mai trecut prin cartierul bendea,dar o sa aveti surpriza daca va uitati mai atenti sa vedeti ca mai multe din case care au fost date in instata si-au daramarea balcanoale, iar din cate am inteles cei care au intrat in legalitate au platit toate amenzile nu doar cele legate de case care au fost date spre daramare, asa ca se poate daca se vrea implicare si sa se aplice legea,iar asta fara laude e numai meritul viceprimarului caraman,dar asa cum se comenta mai sus cu o floare nu se face primavara si trebuie ajutat si sustinut pentru ca avem nevoie de o schimbare si de cineva care sa ii placa ce face, sa ne ajute in primul rand pe noi cetatenii care le dam votul, nu de interesul lor personal,iar eu pariez k caraman va fi acela care babadagul il asteapta de mult. Succes in lupta pentru primarie si impotriva la toti cei care au jejuit orasul pana acum,nici nu stii cati de multi te apreciem si te sustinem, pentru ca e cineva care a pus piciorul in prag,deci se poate.
9 martie 2012 la 16:47
Cornel
ideea ta cu caraman -primar…..NU e buna
ce are caraman?
de ce ar fi bun?
daca esti inalt si mai aratos ?
pe mine ma intereseaza sa stiu ce are in cap?
el este un agramat
nu stie sa vorbeasca , sa se exprime…
sarim din lac in put?
9 martie 2012 la 19:49
il cunosti personal de vb asa pe caraman sau doar invidia ca acest baiat a realizat la varsta lui ce multi dintre noi nici nu ne-am gandit,iar el a avut curajul sa infrunte sistemul si sa faca defapt ce ne-am dorit cu totii,putina ordine cu tiganii din babadag ca ne-au cam sufocat si sant din ce in ce mai rai,iar el a reusit asta ce nu au reusit niciunul pana acum voit sau nevoit,eu nu il cunosc personal am stat de vb de 2-3 ori, ultima data zilele trecute la primarie si mie nici de cum nu mi-a lasat impresia care o ai tu,chear foarte impresionata de calitatile lui omenesti si de felul cum gandeste,iar faptul ca mi-a rezolvat o problema in 5 min ce nu reuseam de 2 luni fara a avea vro obligatie fata de mine asta spune multe despre calitatea unui om,iar impresia asta e generala multa lume aud vb numai lucruri bune despre el prin ceea ce face in primarie si in oras,deci parea mea este ca esti doar rautacios sau vb din auzite de la persoane care vor sa dezinformeze si sa-l improste cu noroi neavand alceva de comentat la adresa lui,iar faptul ca arata bine si asta e de apreciat ca se mentine sau poate asta te derajeaza pe tine?
9 martie 2012 la 21:03
elena
nu vreau sa te supar ptr ca e luna voastra, a femeilor, a sexului frumos
dar….draga mea..baiatul asta nu stie sa scrie….
nu sunt invidios ca nu am pe cine
nu a rezolvat EL problema tiganilor
in spate sunt oameni care fac asta
el deja face focul PSD-ului
care toata lumea vorbeste?
poate lumea ta
ft multa lume nu il vrea ptr ca sa dat deja cu psd-ul
nu e din babadag
ce a realizat?
hai sa vedem ce a facut cat a fost director la casa de cultura…..
NIMIC
asta o sa faca si cu primaria NIMIC
trebuie sa cunosti ft bine comunitatea cu problemele ei
nu cu aroganta, nas pe sus sau ca un don huan
babadagul nu asta vrea
9 martie 2012 la 22:17
aha am inteles,daca era de la PDL era cel mai frumos cel mai cult si cel mai bun,trebuia sa zici asa de la inceput,nu stiam de ce e atacat o persoana tanara care are intentii bune si a tinut atat timp casa de cultura cu bani lui sa supravetuiasca,sa ma anunti cand se va mai tine un spectacol acolo,deja a trecut multa vreme de cand nu am mai auzit muzica pe acolo , dar probabil invidia,rautatea si faptul ca a avut coloana vertebrala tot timplul a deranjat in totdeauna persoane ca tine,iar accensiunea lui in politica si dupa cate citesc eu prin comentarile de pe sait ii sant in mare favorabile,dar se mai gaseste cate un fustrat ca tine sa se bage in seama pt a spune numai minciuni si de a face propaganda unui partid care ne-a ingenuncheat tara,mai lasa-ma cu PDL-ul tau si cu toti ratatii din partidul tau si apropo ca sa nu mai dezinformezi caraman este babaian get beget nascut si crescut aici,deci rusinica nu mai incerca sa manipulezi ca stim noi mai bine cine e caraman nu trebuie sa ne minti tu,ca din cate aud,vad si se vb multe lucruri sant la superlativ si asta deranjeaza rau si apar diversionisti ca tine si te rog nu te chinui sa imi raspunzi ca nu caut polemica,doar adevarul.
10 martie 2012 la 8:19
RUSINICA….TIE
Caraman nu e babaian
e machidon venit din zona
avem pasalac tiganesc mai ramane acum sa puna
monopol machidonii
daca erau buni stateau in tara lor
care tara?
da,,,,machidonii nu au tara
stiati
‘?si…nu sunt de la pdl daca esti atat de curioasa
mai nou se intampla ceva in oras si va pune el basarabeanu la punct
10 martie 2012 la 8:21
adevarul pe care il cauti nu-l vei gasi ptr ca si cel in care crezi si toata politica babadagului e compromisa
dar dupa cum te exprimi…nu ai cum sa intelegi
asa ca lasateeeeeeeeeeeeeeee
10 martie 2012 la 9:32
Si inca ceva….
daca stii ce vorbesti….
la babadag nu pdl-ul ne-a ingenunchiat
ci PSD-ul
psd ne-a adus la sapa de lemn
psd a distrus orasul
psd a pus monopol
psd a umilit oamenii
asta e tragicul ADEVAR
psd a distrus orasul !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de cand au ajuns la putere s-au imbatat si asa au ramas
si cel mai rau…..ca ei trec la amenintari si urmariri si minciuni
si dezinformari si MIZERII IN STILUL LOR CARACTERISTIC
II STITI?
CINE SINT PSD-ISTII ???????????????????????????
AI CURAJ SA VORBESTI DESPRE PSD-ISTI?
ELENA?
10 martie 2012 la 10:19
Bravo ! E un inceput .Eu zic Bontoi ,e po****r ,nu are in spate umbra mafiei locale ,afacerile personale le conduce singur ,la inceput lau ajutat parinti ,sa gospodarit si sa dezvoltat apoi singur, La inceput a fost putin zgubilitic dar si-a revenit .Nu pot spune ca are multa experenta dar ajutat si acordindui aceasta incredere se va mobiliza ,si cred ca va face sa fie bine pentru toata lumea ,fara sa strice case ,ci chiar sa dea o mina de ajutor celor care vor sa-si construiasca una ,sau sa renoveze reducind birocratia si pe cit posibil taxele .Multi nu au facut o casa si nu stiu ce sacrifici necesita .daca nu esti in posturi de jegmanit ,in Babadag e multa invidie si rautate , asa nu se face nimic ,eu gindesc ca daca mai multi o duc bine ,atunci si eu o voi duce bine ,ma contrazice cineva ?.ca sa schimbam situatia actuala trebuie ,exemple personale pozitive ,si nu sa ne atitam uni inpotriva altora ,e loc pentru toata lumea .
10 martie 2012 la 10:30
da ai dreptate , nu ai comentat despre tigani, si mai este adevarat si ca vor sa evolueze an bine unii din acestia, dar cati si cum? distrugandune pe noi, facand an asa fel ancat sa suportam atatea pt ca vor ei sa fie cu lumea an rand dar cu ce pret? vor vecini normali, dar ei sunt normali? te antreb asa , tu ai sta anconjurat de case de tigani, ai suporta comportamentul rautacios, acesta fiind si din prostie, si din rautate voita? nu cred ca poti rezista. da ai dreptate sunt tigani peste tot, dar an unele locuri sunt cat de cat mai civilizati pt ca nu sa permis ce se permite tiganilor din babadag. probabil te deranjaza ca am tot spus de politie , primar si parmac, dar asta este adevarul ,nu trebuie sa recunoastem ? apoi chestia cu acel caplat, nu locuiesc acolo, dar am pe cineva f apropiat vecin cu acesta , si nu numai din spuse, si ce am si vazut cand am fost acolo, asta este adevarul, si chiar daca au sesizat undeva, degeaba, se stie sotia lucreaza la primarie si……………e clar raspunsul.nu? hai sa ne sicanam, ca vezi doamne roade invidia pe cineva, dar unii prea fac abuz de putere. daca am jignit cu ceva pers ta scuze, nu voi mai avea andrazneala sa deranjez.
10 martie 2012 la 10:47
ai spus mai sus, caraman nu e babaian , ca e machidon, si ce? ca suntem pasalac tiganesc, deci ar fi mai bine sa ne calce an piciaore tiganii, decat machidonii care vor sa faca totusi pt oras ceva? daca nu avea ceva pt acest oras caraman era de mult an alta parte, ca nu stie sa scrie , hai sa fim seriosi, sunt alte somitati care nu stiu sa citeasca , sau sa pronunte cuvinte mai sofisticate, si sunt sus. dar asa este , parerile sunt ampartite, nu se poate sa gandim toti la fel, si sa gandim bine pt oras, ,CARE ORAS/? daca cineva ca acest caraman vrea sa aduca ceva bun sa ajungem cat de cat pe linia de plutire sa nu ne mai afundam an mocirla tiganeasca, i se pun bete an roate ca vezi doamne e machidon, si de ce sa ne domine machidonii, mai bine tiganii nu? machidonii fata de tigani, au spirit gaspodaresc, le plac gaspodariile frumoase, le place sa aiba de toate , si..toate astea , muncind mult mai cinstit decat tiganii, care traiesc numai din furat. spune un tigan din astia din babadag, care are casa de hectare antregi, unde a muncit , munceste cinstit si este an regula cu tot ce a facut cu acte si tot ce se cere unui roman cand vrea sa faca ceva an curtea lui? hai sa o lasam mai moale cu rautatea ca tot pt noi e rau. nu te gandi nu sunt machidoanca, nu al cunosc pers pe caraman, dar multa lume al lauda, chiar daca asa cum spui tu nu stie sa scrie, ca doar stiu tiganii foarte bine sa scvrie si sa citeasca nu?
10 martie 2012 la 11:06
cyaw
ai fost lovit in orgoliul tau de mascul,asa santeti marea majoritate a barbatilor cand trebuie sa taceti vb si va umpleti de penibil,dar tu vad ca te adancesti mai mult si insisti cu prostia,probabil esti un otv-ist de lui dd care inca o cauta pe elodia ,sincer mai bine erai de la PDL decat cu bsareabeanu tau care a intrat cu cutitul in biserica sa il injunghie pe preot,dar esti prea mic tu sa stii problemele celor mari vb din auzite si numai prostii,cum vb si de caraman,daca sant deacor cu tine la o chestie este ca babadagul trebuie sa scape de PSD-sti,iar la nivel national de PDL-sti,iar alternativa la nivel local din punctul meu de vedere e caraman,iar national USL in nici de cum elodia si cu asta am terminat cu tine orice conversati ca nu ma cobor la nivelul tau de otv-ist…scuze
10 martie 2012 la 11:41
cine este acest basarabeanul, de care vorbesti? vad ca elena stie , cu toate ca sunt din babadag nu sunt la zi cu toate. poate raspunde elena sa stiu si eu despre ce basarabean e vorba, ca poate am si eu o parere pro sau contra nu/?
10 martie 2012 la 11:45
ce concluzii trag unii in necunostinta de cauza…probabil e din partea psd-ului…ar treb sa temai informezi inainte sa critici un om…
10 martie 2012 la 11:47
vad ca ceva e totusi bine , vrem sa promovam tineretul, adica se spune caraman , bontoi, e bine numai ca …invidioasele vulpi care nu ajung la struguri, spun ca sunt acri. asa e cand te bagi an probleme doar ca vrei sa scrii, ca ai dreptul asta, draga cyaw, daca consideri ca esti bun , iesi an evidenta, fa ceva din care sa reiasa ca esti mai bun ca bontoi, caraman, si atunci….meris poti avea pretentii.
10 martie 2012 la 12:11
LYNA nu am dreptul sa ma supar ,fiecare scrie ce vrea , despre cine vrea , dv ,nu stiti ce am indurat eu de la vecini si nu sunt tigani ,poate o sa ne cunoastem intro zi si o sa discutam .Noi in primul rind nu suntem suficient educati . ,obraznicia sa format numai din cauza autoritatilor corupte care nu au tinut lucrurile din scurt ,de ce nu au aplicat legea cind sa sapat temelia ,si o aplica cind e casa aproape gata , pentru ca spaga e mult mai mare de 100 de ori ,cind stie tiganu cit a cheltuit si a alergat si acum sa-i strice casa ,da cit ii cere. Politia ,pentru ei tigani sunt o mina da aur,nu numai pentru cei din babadag ,dar peste tot unde se duc la un drum de Bucuresti cind ajung la Urziceni au un loc unde lasa bani politiei indiferent ca politia e acolo sau nu ,si cite altele .daca ai timp sa discuti cu ei te minunezi cite intimpina E usor cind privesti din exterior ,dar sa fi in pelea lor e alta ,toti cauta sa-i mulga .In concluzie , ei stiu ca atita timp cit dau spaga ,pot face ce vor , ca de aia platesc Cplat nu e buricul Babadagului daca deranjaza ,sunt legi si instituti . INPORTANT e ce alegem ca sa reducem pe cit posibil fenomenul de coruptie.
10 martie 2012 la 12:20
in nici un caz nu e cel care trebuie pt oras ,nu ii stiu numele acum imi scapa,dar a fost viceprimar si porecla lui era basarabeaneu era la PRM si din cate se aude acum e la PP,dar mie mi-ar fi rusine sa ies cu asa oameni in fata,ar trebuie sa scriu un roman despre acest om,dar nu ma derajat cu nimic personal asa ca ma voi abtine de la comentarii impotriva lui,dar va asigur nu e persoana potrivita.
10 martie 2012 la 13:34
Caraman are ,facultatea de Drept si masterat in drept si administratie publica europeana. Din acest punct de vedere e ok ,cind vorbesti cu el de asemenea tipul pare de treaba si la locul lui .ACUM ,cum a prins postul la casa de cultura ?,cineva zicea ca a tinut cu bani casa de cultura ,de unde acesti bani ?Ce activitati culturale si spectacole a organizat ?Sper ca gresesc ,dar studiile care le-a facut sunt pentru babadag ,sau babadagul e rampa de lansare in cariera politica ,nu ar fi rau nici asa daca ar ramine fidel urbei . Daca ar fi sa se casatoteasca mama sa iar da voie sa ia alceva decit makedoanca ?.Ma scuzati ,o sa spuneti ca sunt probleme personale ,si ca nu ne privesc ,eu am ceva experienta cu aceasta etnie de foarte mult timp .ei sunt veniti in dobrogea in urma schimbului de po****tie dintre Bulgaria si rominia ,satele actuale de makedoni au fost asezari bulgaresti ,ocupatia lor de baza a fost cresterea oilor ,prin ani 70 a inceput o intrecere intre famili , ca copii lor sa aiba liceul ,uni invatau dar cei mai multi au facut liceu pe brinza si mei (intrebati-l pe Podaru fiu) ,in acea perioada erau putini cu facultati (ca sa faci facultate aveai nevoie de avizul pcr si trebuia ca familia sa indeplineasca anumite conditi impuse de pcr) .Asa ca majoritatea functiilor de conducere era ocupata de comunisti activisti si cei cu liceu . A inceput un exod masiv spre Constanta unde ocupau functi in mare parte cu ajutorul brinzei si a meilor si a spagi ,comunismul prin aceste practici a deraiat de la directia initiala devenind cea mai corupta clasa politica .Cineva poate zice ca totul era ok ,dar nu era deloc asa ,unde promova un makedon sef nu mai era loc pentru restu fageau afaceri la greu ,sa format o mafie de ne suportat toate ICILurile erau pline de la director pina la portar cu mici excepti ,asa au ajuns si la Bucuresti unde au facut la fel ,cum de altfel aveti exemplu pe patronul stelei .Acesta a fost calul troian care la bagat in tara bulgari .eu nu zic ,lucrurile sau mai schmbat dar suspiciunea ramine .eu sper ca tinara generatie a evoluat ,a vazut ca lumea sa deschis ,si ca adevaratele valori sunt altele decit cele mostenite din timpuri cenusii.
10 martie 2012 la 13:54
DRAGA ELENA BANUIAM CA DE ACEST BASARABEANU ESTE VORBA, DAR VOIAM SA MA ASIGUR CA ASA ESTE. SIGUR DRAGA AI PERFECTA DREPTATE, CAND SPUI CE SPUI, ACESTA ARE NUMELE DE FAM. NICOLAE, NUMI ADUC AMINTE NUMELE MIC, DAR NU STIU CUM A AJUNS SA FIE ATUNCI VICE, PT CA SCOALA PREA MULTA NU ARE, POATE AN TIMP PE LA FF SAU SERAL, SASI. FI TERMINAT CEVA, DAR SI ASA TOT DEGEABA, CA AM FOST COLEGI DE SC. SI ERA VAI MAMA LUI, UN MUCOS , PERMANENT AVEA NASUL PLIN , ASI FACEA MILA PROF CALINESCU DACA STII ERA PROF DE MUZICA, AVEA MILA DE EL SI ANCA UN COLEG , A FACUT O PROFESIONALA PRIN BUC DIN CATE AMI AMINTESC, DAR NU CONTEAZA DIN CE FAM PROVINE CINEVA, DACA VEZI CA E BUN CA ARE GANDURI BUNE PT ORAS, PT CA ARE VOINTA SA DOVEDEASCA CEVA, DAR CAND STII CA ERA O PERIOADA CAND ERA VAZUT TAVALIT PE JOS , BEAT CE EXEMPLU SA DEA SI CUM SA RESPECTI ASA PERS? DA DAR AICI LA NOI LITERA DE LEGE ESTE RESPECTUL SI PROMOVAREA EXEMPLARELOR NEGATIVE, SI ASA CA NU NE MAI MIRAM DE NIMIC CA SAR PUTEA ANTAMPLA AN BABADAG.
10 martie 2012 la 15:16
draga vpn, de ce crezi ca daca sa schimtat. pcr an , psd , usl , pnl…si alte denumiri, nu sunt tot aceiasi hoti corupti, si ahtiati sa fie totul numai pe turta lor? hai sa fim seriosi, asa a fost si asa va fi mereu, indiferent cine vine la conducere, dar ca este machedon , ca este ardelean( cred ca stii la cine ma refer) ca este or ce ar fi, trebuie sa fie cu tragere de inima pt locul unde sta, unde mananca paine, si asi antretine fam. asa ca indiferent cat ne agitam noi, se va face tot cum vor anumite pers. nu stiu ce varsta ai , dar cred ca destui ani , an care ai antampinat destule nedreptatati, si ai trecut prin bune si rele, dar si eu am antampinat destule si anca trec prin ceva ce nu credeam ca voi trece , si asta datorita celor care sfideaza ,calca an picioare pe cei care nu au bani, si pile. dar asta este alta poveste , ma cam luat valul si am deviat de la subiect, scuze.
10 martie 2012 la 17:37
Partidele au fiecare istoria lor ,cind au fost infiintate ,slujau anumite interese dupa electoratul care le formau ,acum toata clasa politica ,deci toate partidele , sI-au tradat propriu electorat ,slujind doar in interes familiar si grup restrins de persoane .dupa 50de ani de socialism electoratul ,a perdut experenta .indusi in eroare de sloganuri nu numai ca nu au eliberat politicul de vechia nomenclatura printro lege a lustratiei care sa precizeze clar ca nu mai au voie sa faca politica sau sa detina functii de conducere ,si sa aleaga oameni noi la timpuri noi sa continuat cu ,aceiasi ,judecatori ,procurori ,militeni si alti ani de zile ,uni din militeni au devenit procurori ,alti sau infiltrat in diverse partide , de astazi nimeni nu mai stie ,cu cine sa voteze ,fiind totusi vizibil ce partide put si unde mustele dau tircoale , emigreaza in tot spectru politic pentru interese propri .inportante sunt alegerile locale de aceia trebuie sa alegem persoane ,care nu au pe nimeni in spate ,vin din rindul oamenilor seriosi ,timpuri noi cu oameni noi fara legaturi ,subterane .altfel vom face ca la ,,revolutie”in loc sa-i dam jos ,toata nomenclatura sa ne punem in fruntea intreprinderilor oameni noi capabili ,noi alergam prostiti de ei dupa teroristi imaginari prin padure ,ca daca sar face un desen animat ,ar depasi Asterix si Obelix in lupta cu romani ,dar poate vine alta cine stie ?
10 martie 2012 la 18:49
ma bucur ca vam atatat
de fapt am vrut sa va determin sa va exprimati
fata de anumite persoane si situatii
pe facultatea lu caraman nu dau doi bani
e facuta…cum sau facut in ultimul timp
pot demonstra punandul langa profesionisti in drept
il fac ko
elena….cred ca…tu ai fost gagica lui ca prea suferi//////
dar vezi…..ca daca jignesti te jignescsi eu si nu o sa-ti placa
machidonii si tiganii sint la fel
sa ma ierte toti dar prea se aseamana
nu cunoasteti multe lucruri deci nu mai comentez
nu sunt din babadag dar stiu ft multe
MAI BUN E BONTOI
10 martie 2012 la 18:58
kokomyn
am spus ca bontoi e bun
fii mai atent
da caraman nu e bun
stiu ce stiu
stiu de afacerile familiei
e cu psd-ul
bontoi e curat
asta e diferenta
multa lume nu vrea pasalic tiganesc si nici macedonesc
nu am voie sa ma exprim?
am vrut democratie….pot sa spun ce vreau
si despre cine vreau
SIC SIC …Elenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
10 martie 2012 la 19:02
si inca ceva?
aveti idee cate persoane din babadag si-au cumparat diplome de licentiati?
stiti citi ENTELECTOALI are babadagul?
de aia doi in unu
ca la cafea?
mor de ras
si vin si dau ochii peste cap ca AU STUDII SOPERIOARE…..
10 martie 2012 la 19:23
Bravo ,mai cyaw ,esti baiat destept ! si zici ca nu esti din babadag ? , te infiem !
ai ghicito pe tipa zice ca a rezolvato subito cu o problema ….’?
10 martie 2012 la 21:01
da mai cyaw ai dreptate e democratie, ne putem exprima liber , dar esti oare ruda cu bontoi, de al sustii atat? nu am nimic nici cu bontoi, nici cu acest caraman, am spus maiu sus ca e frumos sa promovam tineretul, pt ca au alte idei, gandesc altfel decat cei mai trecuti de 39 /40 de ani care nu mai gandesc ca voi tineretul, banui ca esti tanar , si din babadag, ca altfel nu teai implica atat, ori vrei sa candidezi si nu stii cum sa iesi an evidenta nu?
10 martie 2012 la 21:15
dragutule mai sus ai raspunzi lui kokomyn sau elenei?caci ai spui cei spui kokomyn, si ai faci sac elenei, ce faci , nu tu erai contra celor doi an unu? hai da masca jos si recunoaste ca esti invidios pe machidon, pe oltean(bontoi) tu de fapt ce esti?
10 martie 2012 la 21:19
ce facultati ai tu? nu cumva de alea an ghilimele, ca si acolo tot facultate se numeste , si o frecventezi fara bani fara favoruri, ghicesti ce spun nu?
11 martie 2012 la 0:29
tu esti fustrat rau tare,vad ca esti obsedat de acest caraman,ce ti-a facut frate ti-a ****t femeia de esti asa cu pata pusa
) , pai in primul rand inainte sa critici pe cineva trebuie sa te uiti la tine, tu vorbesti de altii dar uitate la comentariile tale toate au greseli gramaticale, dezacorduri, scrii legat multe cuvinte, deci nivel de clasa IV-a, ai macar liceul facut?… dar vad ca le stii tu pe toate, zile ma sa le stim si noi care stam in orasul asta sau doar arunci fitile si testezi lumea sa vezi daca vorbeste frumos sau urat de o persoana si te dai ca nu esti din oras,dar cunosti toate persoanele de care se discuta
11 martie 2012 la 1:20
o vrem pe melia primarita.stie si geografie
11 martie 2012 la 6:08
cine e melia?
uite asta nu stiu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dar voi studia pe net
gasesti toate informatiile
sau poate imi spuneti voi
ca doar suntem prieteni….nu?
va respect pe toti cei care comentati aici
11 martie 2012 la 8:51
crezi ? da melia e tanara, scolita, dar crezi ca singura va putea face fata vampirilor care sau cuibarit an primarie si vor numai turta lor coapta bine? cine crezi ca o va sustine pt ca are mare nevoie de ajutor , sa poata pune an ordine multe aici an satul nostru tiganesc. ai spus ca o vrei primarita ca stie geografie, crezi ca e un criteriu dupa care poti fi ales primar? daca ai spuso doar asa cva sa razi de melia ca e profesoara , e prostia ta si nu o mai risipi si altora.
11 martie 2012 la 8:54
MELIA ESTE O DOMNISOARA PROFESOARA DE LA LICEU, SI NU E NIMIC RAU AN ASTA NUMAI CA TRANDAFIR A SPUSO ASA CAM CU SUBANTELES , O FI UN ELEV CORIGENT LA GEOGRAFIE SAU O SUSTINE CU ADEVARAT.
11 martie 2012 la 9:18
aha
dar crezi ca ar avea sustinere?
am gasit pe net ca e consilier psd
asta nu da bine
daca ar fi independent poate alte sansa sa aiba
nu stiu
voi stiti mai bine
11 martie 2012 la 10:48
Incercati sa priviti lucrurile mai realist ,avem nevoie de persoane care sa se implice serios ,nu de barby .Citind ce sa scris pina acum ,se pare ca nu
avem prea multe probleme ,pe primul loc ar fi darmarea caselor la tigani ,si izolarea lor de orasi .Cum faceau americani cu negri.Sa mai spus ,ca am putea continua cu actuali ,daca i-am pune la treba ,da dar trebuie rugati frumos sa nu se supere ,sa mai scris de coruptie ,in primarie si politie ,ce obraznicie..! Ce daca erai in locul lor faceai altfel ?sa scris de coruptia din liceu ,invidiosi ..!ce e , vor sa-l privatizeze , sa-i schimbe denumirea ,liceul TELICEANU MITITELU PIRJOL ,ce DIMITRIE CANTEMIR ,ca pe asta nu-l cunosc nici elevi ,iar cei care au auzit spun ca-i prea batrin.Cineva spunea ca sa furat tot ,si ca actuali ,ar trai doar din salariu ,…? Nu va faceti griji , ciinele moare de drum lung si p ….de grija altuia vin ,o data cu programul european , euroi ,de-i fac pe uni sa le saliveze boturile si ochi ca la melc ,ca trebuie licitatie facuta pentru lucrari ,Eiiiii..! Ce va lasa gura apa .La munca in strainatate ca se plateste bine ! Lasati-ne pe noi sa ne discurcam ,aici voi trimiteti euro ,ca tara are nevoie ! cind o sa va intoarceti ,veti gasi , proprietatile pe alte nume ,ca viile ,da va primim ca turisti ,ca si asa cunoasteti locurile ,va veti simti ca acasa .
11 martie 2012 la 11:06
eu cred ca aveti numai corupti acolo
dati afara toti angajatii primariei,sa dea concurs si numai cine stie sa ramana
a venit momentul sa cautam profesionistii
politia sa se stampere -nu toti – dar aia cativa trebuiesc potolitisau dati afara
justitia sa fie dreapta….si la lucru
babadagul are nevoie de multe
hai sa lasam mistourile
am sesizat ca sunt pe aici persoane care nu prea cunosc realitatea
cel mai informat esti tu-VPN-
bravo tie
inseamna ca iti pasa de oras si de oamenii lui
11 martie 2012 la 13:52
melia in campania electorala pt prezidentiale se punea cu galca aia de desen muzica tehnologie si cate materii o mai preda si punea note elevilor sa voteze cu geoana dragii mei!dar spre deosebire de galca melia e inteligenta.in fine a fosto gluma negustata.nici eu nu cred ca melia are sustinere si nici ce cauta pe scaunu de primar…a fost si directoare ea o perioada…pt ca e de la psd!
11 martie 2012 la 23:43
am mai spus si ma repet , nu cred ca daca ne agitam atat pe marginea acestui subiect; CINE ESTE BUN , CINE NU ESTE BUN, nu ne ajuta cu nimic, ar trebui sa facem ceva care sa dovedim ca vrem cu adevarat , tot ce este mai bine pt orasul nostru, care asa cu tigani cu buni si rai , este totusi orasul nostru, si cum au mai spus si spun mai toti cei care comentam, trebuie sa masuram de zeci de ori si o data sa croim drum celui care vom considera an unanimitate ca merita , ca e capabil, ca poate sa puna orasul cat de cat pe linia de plutire. hai sa o lamurim si cu tiganii , nu spune nimeni sa le dam an cap, sau sa facem un zid antre ei si noi, doar sa fie pusi la punct sa nu mai aiba mana libera an tot si toate, sa nu mai fim…subestimati an fata lor. ca defapt cam asa se antampla, an ultimul timp, au mai multa prioritate EI decat noi, an multe situatii , si ……atunci ei tiganii normal ca profita nu?
12 martie 2012 la 8:08
nu tiganii nu au mai multa prioritate decat noi
e frustrarea si rautatea noastra
daca le vorbesti frumos si le explici nu ai probleme
dar noi…avem un nas pe sus…nici pe noi nu ne mai respectam
dar pe tigani?
e multa rautate in jur, nu mai exista respect
nu vedeti cum suntem tratati?
si nu sunt tigani cei care ne umilesc si ne sfideaza
12 martie 2012 la 15:18
an mare parte ai dreptate, si tocmai ce am spus, nu trebuie sa dam an cap tiganilor,pt ca an anumite situatii noi suntem mai tigani decat ei. dar totusi, nici sa fie lasati sa faca ei legea an cei priveste, si aici ma refer la faptul ca prea mult sunt favarizati, dar asta se stie foarte bine ca nu degeaba, si …..contracost, deci noi pt ca nu decartam nimic catre cei de care am avea nevoie pt rezolvarea unor probleme(politie, primarie….) si ca sunt rautaciosi, nu stiu cati romani se comporta chiar cum se comporta ei pe unde merg. dar nu putem sa facem nimic , pt ca nu suntem uniti an absolut nimic, nu vrem sa fie bine pt oras, caci daca am fi vrut ceva bun , chiar cu tigani cu tot am fi fost uniti, nu ne amparteam an tabere ……si alte tabere, care nu mai antelegi care si cine ce vrea.
12 martie 2012 la 18:03
UN POSIBIL,la partidul poporului DD PE NUME AVRAM ION CARE SE CREDE CURAT CA LACRIMA,A PUPAT IN FUND PRIMARU SI ALINS CLANTELE SI TIGAILE LUI PARMAC,SI INTREG PSD-UL,SI CA TABLOUL SA FIE COMPLET IN PERIOADA IN CARE A FOST PLECAT IN SPANIA,A VIOLAT SI TALHARIT O TANARA DOMNITA,FAPTE PT CARE ARE DOSAR PENAL.DIN RELATARILE FACUTE ESTE EVIDENT CA ESTE SAGEATA PSD-ULUI TRIMISA CATRE PP DD
12 martie 2012 la 18:22
REFERITOR LA COMENTARIILE FACUTE LA ADRESA LUI BASARABEANU,VREAU SA VA SPUN UN PROVERB ROMANESC FOARE VECHI;BEATU SE TREZESTE PROSTU NICIODATA,IAR PERSOANELE CARE AU FACU COMENTARII LA ADRESA LUI NU SUNT CONSUMATORI DE ALCOOL,CAINELE MOARE DE DRUM LUNG,SI PROSTU DE GRIJA ALTUIA.
12 martie 2012 la 19:18
nu cumva esti basarabeanu an persoana matale? mai mult ca sigur , pt ca la felul cum te exprimi, si cum jignesti , nu ati duce nimeni grija stimabile basdarabeanu, dar gandestete putin ca de ai fi fost destept, erai anca acolo unde ai fost. si de ce te supara ca esti numit consumator notoriu de alcool? dar ca sa ma folosesc si eu de o vorba din batrani ADEVARUL SUPARA asa ca nu mai cataloga tu pe toti ca suntem prosti , si ati ducem grija, dar prea te lauda cineva ca nu stiu ce vei face tu , sa arati ce grozav esti. stai cuminte an banca ta si nu mai iesi ca paduchele an frunte.
12 martie 2012 la 19:31
DRAGA ELENA,TI-AS RECOMANDA SA SCRII 2 ROMANE DESPRE BASARABEANU NU UNU,DAR DESPRE TINE NU SCRII NIMIC?NU ITI MAI PLACE P…A LUI MILICENCU?SUNTETI NISTE BAGABOANTE IMPUTITE CARE NU AVETI CE FACE VEDETIVA VOI DE GUNOIUL VOSTRU SI DUPA-AIA DE ALUI ALTU
12 martie 2012 la 19:40
DRAGA COMENTATORULE,VAD CA PE DOMNII VIOLATORII NU II VEDETI PE BASARABEANU IL VEDETI REPEDE
12 martie 2012 la 20:15
Doream mult sa se incinga ,spiritele sa se comenteze ,dar lucrurile o iau pe directie gresita si vulgara ,nu va lasati antrenati in discuti inutile ,cine e criticat e bine sa aiba dreptul la replica ,folosind un vocabular civilizat .Basarabeanu sincer a fost o surpriza ca a iesit vice primar si pentru mie ,speram totusi ca va face mult mai mult ,avea putin tupeu ,si speram ca va fi mai bataios pe probleme ,dar cred ca cel mai surprins a fost chiar el sa trezit intr-un post ,ne pregatit nu a avut idei propri nu a stiut ce sa faca ,pacat ca nu a dimensionat , mi se pare normal ,cind situatia te depaseste sa renunti ,e mai onorabil.Acesta e un exemplu pentru votantii fara experenta ,a vota membri unui partid care doar vorbeste prost si nu a facut nimic ,cu ura si razbunare nu poti face ceva bun. E bine sa comentam ,persoanele ce sunt pe liste ,sa vedem ce au facut ,si cine sunt defapt .
12 martie 2012 la 21:15
dar chiar s-au incins spiritele
rau de tot
din pacate asa e la babadag
mai repede barfesti decat sa muncesti adica…sa vii cu idei sanatoase
nu am vazut sa se intreaca babaienii in fapte bune…
dar la barfa….toata lumea barfeste pe toata lumea
ce e de facut?
cum vom reusi sa schimbam lumea asta????????????????????/
13 martie 2012 la 0:49
jems bond..macho…pt comentator..sunt unul si aceeasi persoana
) isi ia apararea sub multe nume…bai jems…daca cainele moare de drum lung..sper ca nu tu esti cainele ca te ai facut de ras….care drum…mai esti in stare sa mergi si apoi…cum poti sa jignesti oamenii pe care i ai reprezentat in primarie mizerabilule.
13 martie 2012 la 0:56
cand era impanzit orasu depliante cu tine cand trageai de borduri ai uitat?sau cand erai dat prin ziar alaturi de otilia bobocea cu terenuri si mosteniri in terenuri pe langa iepurasi…vandute fictiv pe 500 de euro…hectare hectare..ai uitat cred…dar vba ta…alcoolu n are treaba cu primaria..cainii mor de drum neasfaltat infectule ca ai fost in primarie doar cu numele si interesele tale mi ar fi rusine sa mai comentez pe aici..ditamai vicele elev la seral…
13 martie 2012 la 7:26
Doamne !
ce urat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
trandafir,gaseste o alta modalitate de comunicare
si totusi eu cred ca va cunoasteti
mai bine sa va spuneti in fata ce aveti de spus
oare sunteti oameni slabi ce stati ascunsi aici?
doar aici aveti curaj sa spuneti ce ganditi?
cred ca in realitate nu aveti acest curaj….
13 martie 2012 la 7:40
dar eu vreau sa revin la subiectul nostru
noi vorbeam despre Babadag
ne trebuie un primar care sa nu aiba in spate umbra mafiei locale( l-am citat pe vpn )
care ar fi acesta?
vreau si vrem un oras curat,fara coruptie,fara defavorizari, care ar putea fi acesta?
vreau un primar de suflet
care sa fie apropiat de oameni
sa-i asculte si sa le rezolve problemele
ce ziceti?
13 martie 2012 la 8:13
stimabile, /a persoana, de fapt ce vrei sa scoti an evidenta cu acel violator despre care vorbesti, cine o fi, nici nu ne intereseaza , dar gresesti spunand ca pe violator nu al vedem , dar pe basarabeanu da, pai gandeste si tu putin , una este sa violezi ascuns pe nu se stie unde , si alta sa stai ditamai omu antins an.strada beat , si sa mai faci parte si din personalitatile primariei, deci cam asta e toata chestia cu basarabeanu, nu are nimeni nimic cu el, si cum sa spus mai sus, el a picat din antamplare acolo, si neajutorat fiind din mai multe puncte de vedere,era si normal sa nu faca fata. dupa cum am spus violatorul daca face asa ceva, stai linistit o face cu acordul celeilalte pers, si cand aceasta nu primeste ce a cerut, reclama ca a fost violata. violul nu se petrece an strada sa vada lumea, dar cel beat nu bea cu acordul nimanui , decat cu vointa lui si este vazut de toata lumea pe unde trece.
13 martie 2012 la 8:20
ar fi bine sa te ponderezi an vocabular , si daca vrei sa jignesti pe cineva fi barbat/a si mergi fata an fata cu pers careia vrei sai arunci aceste vulgaritatii , si lamuriti problemele personale, nu aici unde defapt vrem sa ne punem de acord cu lucruri bune , frumoase , si pt binele orasului si al celor cel locuiesc, dar anca o data dovedim , cat suntem de rautaciosi, si ne intereseaza cum sa mai spus barfa, cine cu cine unde si multe altele pacat asa nu vom reusi sa facem nimic sa ridicam putin aceasta localitate faramata. pacat.
13 martie 2012 la 8:27
Ei vedeti nu e treaba usoara sa fi primar la Babadag ,nu ai de inpacat doar capra si varza ,mai sunt si ciini fara adapost ,care sunt pomeniti doar in proverbe sau cind musca pe unul ,ca veterinari dau din coate ,sa ajunga primari ,sa se faca de ris ca toti care au trecut prin primarie ,mai bine ar cumpara instrumentar ,aparatura si s-ar apuca serios de treaba ca dr.Cucu de la tulcea ,nu sa viseze cai verzi pe pereti .spun uni ca Basarabeanu nu a facut nimic ,ca bea scuzatima dar era ospatar ,cind cineva vine in restaurant si te intreaba ai ceva bun ,tu ce faci ? bine inteles ca gusti ,din una gusti din alta sa raspunzi clientului .dar oamenii nu sunt multumiti zic ca e betiv ,alti ca sa dus cu cutitu in biserica ,nu a facut rau nimanui ,dupa cum se stie popi la noi nu-si fac datoria ,sa ajute batrini in dificultate persoanele sarace sa mobilizeze po****tia sa ajute pe cei napstuiti ,cu haine ,alimente,medicamente etc.Asa ca eroul nostru A dus cutitu sa poata popoa sa taie colaci si cozonaci sa-i inparta la saraci ,ca altfel ii ducea acasa la porci.A fost invinovatit ca a furat incaltamintea de la geamie ,una a facuto ca mirosea urit in autogara ,dar sa razbunat mai mult pentru megafoanele montate pe turnu geamiei care ,se stie ca fac un zgomot ,si daca te doare capu dimineata asta iti mai lipseste.A facut multe pentru orasi dupa cum vedeti , dupa priceperea si stilul lui.Ca vad acum ca a vindut terenuri cu frumusica de Otilia si ce or mai fi facut ,sa-i fie rusine .Va dau un exemplu personal cind se intimpla ca cineva sa ma compare cu un animal ,fug la oglnda dupa ce privesc ,fac in asa fel sa nu jicnesc animalu ..!
13 martie 2012 la 8:32
CE URAT DIN PARTEA TA, PROBABIL TE CONSIDERI SUPER PERFECT, SA DAI ATAT CU PIATRA, AICI SUBIECTUL ERA CU TOTUL ALTUL DACA AI OBSERVAT, DAR CRED CA NU AI SIMTUL OBSERVATIEI, ATATA TIMP CAT CAUTI SA ATACI PE ACEASTA CALE ACEA PERS. ELENA. OARE ESTI GELOS, AI FOST REFUZAT DE ELENA SI ACUM CE AI ZIS STAI CA SPUN EU DESPRE TINE ELENO VRUTE SI NEVRUTE. TU TE FACI DE RAS PT CA.. TU TE MANIFESTI VULGAR SI CA O TATA AN PIATA BARFESTI ORI CE AUZI DIN ZBOR, NIMIC CONCRET SI LA OBIECT.
13 martie 2012 la 12:45
din comentariile care au fost ceva zile an urma, aveai alta mentalitate, dar din comentariul de mai sus de azi 13 03 2012 nu prea e nimic de anteles, cu cine tii, pe cine sustii, ca e un comentariu cam fara noima ceia ce tind sa cred ca nu vpn a scris asa aiurea, ci o persoana care sa dat drept vpn.. dar ca ai enumerat cam ce a facut basarabeanu an oras, asta nu ancalzeste cu nimic pe nimeni , nu suntem an masura sa judecam . ce ai spus de veterinari, ai batut apropop la nastase, si ne antrebam daca basarabeanu a avut acele iesiri negative, nastase cu ce ese an evidenta? ce fapte rele, sau bune a facut acesta? de ce merita sa fie primar dupa cum spun unii? sa implicat , sau se implica an ceva pt oras?
13 martie 2012 la 13:01
tu ai scris comentariul….de mai. sus? numi vine sa cred ca ai scris asa de aiurea, pt ca erai mai calculat an ce scrii , si aveai parca un alt stil de a spune lucrurile, dar mai sus e ceva fara noima, scuzama dar nu te recunosc. cine se da drept vpn sa fie si pe masura lui vpn, nu?
13 martie 2012 la 16:55
ma da toti sunt tari in gura langa tastatura??
13 martie 2012 la 21:26
si ca sa nu mai fim tari in gura linga tastatura , ce propui?
13 martie 2012 la 22:55
Scuzama dar nu am jicntit si nu am folost cuvinte vulgare ,am incercat sa ridiculizez putin,ca nu vad pe cei doi sa faca ceva ,in primarie ,decit sa incuce pe alti ,ca veterinar poti sa faci si bani si mult bine animalelor daca esti bun,celalant e bine sa se intoarca la bar si sa uite de primarie si-a facuto singur ,la ce se astepta sa zica oameni ?sa-l laude .Ca am scris de biserica ,da pentru ca nu se implica cum fac alti preoti ,dupa slujba sa vorbeasca cu oameni de problemele lor sa faca colecte pentru batrini si oameni amariti.Nu mi-a placut cum decurgea comentaru cu jicniri si amenintari ,asa ca am vrut sa atrag atentia asupra comentariului meu ,care nu era char direct ,sa potolesc un pic spiritele,Alta explicatie nu am .
14 martie 2012 la 8:55
buna dragi comentatori, e adevarat , ce spune mai sus zubby, ca de la tastatura toti suntem , cei mai tari, si grozavi, dar daca ar fi sa ne antalnim toti fata an fata , sa comentam , cum ar fi oare? cei care au scris comentarii vulgare , la fel vor avea aceiasi reactie? sau nici macar nu sar arata la fata, ar sta pe undeva an umbra si ar face haz de necaz, cum se spune. parerea mea este ca ar trebui sa luam lucrurile an serios, daca vrem sa facem ceva bun pt oras, si sa cautam sa nu mai atacam cu acele comentarii vulgare ca nu ne plac ochii nu stiu cui, sau ca nu stiu ce a facut acum nustiu cat timp. da vpn are dreptate cand spune ce spune de biserica, pt ca se stie legea o face dascalul david, numai pe cine vrea david citeste parintele, numai cum spune david trebuie sa faci an biserica, ma rog o fi dascal dar nici asa sa i se permita totul. mai este si acel mitica , este el al nimanui, dar este prea obraznic ,el este cu handdicap, antelegem asa la lasat dumnezeu, dar cat de cat poate fi pus la punct, nu sa faca ce vrea el pe acolo ca e asa cum e. si nu stiu dar am auzit …ca pt citirea pomelnicelor, e tarif fix 40 ron(400)lei vechi, oare acesta citire de pomelnic este tarifata, dar nu stiu prea multe despre asta mai bine nu mai discut,dar ma antrebam ca de la amaratul ala care are o pensie de 300 ron, ai da 40 ron la popa, cu ce asi mai ia medicamente? se da chitanta la acei bani? eeee dar asta e alta poveste , si noi aici vorbeam despre altele, nu.?
19 martie 2012 la 14:14
Dece doar romii fac case fara autorizatie?cat a costat casa,nu avae bani sasii faca si documentele necesare?Sau sun un clan,clan mafiot,in fata carora tremura tot orasul?Sa fie demolate,sa plateasca transportul molozului,si o grasa amenda.Unde lucreaza?DE unde au bani,sasi faca asemenea case?Ei cui platesc taxa de protectie?Romani si-au pierdut tara,in fata romilor,in fata lui SACALU,marele mafiot din tulcea.SACALU.MANOLE,MANOLICA,ANDONE,Mihai si Adrian.DARAMATI TOT CE E ABUZIV
29 martie 2012 la 14:21
Eu cred ca nu este o problema a avea vecin un tigan ,sau primar un machedon,important este -asa cred eu- sa fie un bun gospodar,un bun organizator si ce este cel mai important …sa respecte legea .In lista de candidati nu vad pe nici unul cu aceste calitati,dar unul trebuie ales, Asa ca ATENTIE.
29 martie 2012 la 16:40
Vorbind de autorizatii de constructie ,aveti perfecta dreptate , tot ce s-a construit fara autorizatii, sa fie demolat, dar tot atit de bine sa fie demolat si ce s-a construit …FRAUDULOS..,SI SA FIE TRASI LA RASPUNDERE,ce-i ce au aprobat aceste autorizatii -tot odata ma refer si la domeniul public,transformat in spatiu privat. Vorbind de lege, cred ca m-am incurcat,am uitat ca scriu despre Babadag,un orasel din Romania,tara unde nu exista lege .Nu am auzit ca in Babadag sa fie trimis in judecata cineva pentru urbanism fraudulos.Iertati-ma, cred ca va plictisesc,dar vreau sa va mai spun ceva ,ca sa va dati seama -si asta ma doare-ca nu important este partidul ci omul.Traiesc intr-un orasel mai mare ca Babadagul ,cind am ajuns aici cu 10 ani in urma am avut in imaginea mea ,Babadagul,cu casele saracacioase si blocurile neingrijite,dar totusi avea ceva mai mult ca orasul meu …unitati sanitare, autogara,trenurile trec la 5 minute,magazine, super-market-5-,doua hoteluri cam cum este Dumbrava din Babadag,multa curatenie,multe parcuri cu flori si multa verdeata.Primarul din acea vreme un P.S.D ist dupa un mandat a cazut ,iar acum este condamnat la 7 ani de puscarie pentru urbanism fraudulos si acceptare de spaga .De 6ani avem un primar de P.P care a fost reales dupa primul mandat si care a facut o schimbare radicala a orasului,…acum avem zone ind. noi ,in feb. s-a deschis un mare spital -236 de locuri,se fac transplante de organe,116 medici specialisti,personal auxiliar-, peste 1000 de apartamente noi ,doua cartiere noi,un Conservator de muzica ,un muzeu al orasului ,un hotel mare-pe un loc care era identic cu cel din spatele fostei cantine a liceului-s. a,Dar sa va mai spun ceva ..in fiecare luna primim in cutia postala o revista a primariei in care suntem informati de tot ce se intimpla in primarie -ordonante,cum se folosesc bani,proiecte .de unde provin bani,-fonduri europene ,fonduri propii, s.a .Asa da Primar ,multa amabilitate, deschis la nou, un bun gospodar-de meserie este avocat-.si inca ceva foarte important ,cel putin pentru mine ,cind intri in Primarie -ptr. o problema-,de la intrare esti primit cu zimbete si amabilitate.Ce mare diferenta …cu 5 ani in urma am fost la Primarie in Babadag -in orasul meu natal-si vreau sa va spun ca mi-a lasat un gust amar.Ce parere aveti CANDIDATILOR-IERTATI forma de adresare,dar aici nu exista DOMNUL ,toti suntem egali- care din voi este in stare sa realizeze macar un sfert din ce v-am povestit.Sa nu veniti cu scuze ,caci eu zic ca Primarul de aici are aceleasi posibilitati ,ca viitorul Primar din Babadag-macar un sfert de cinste-.Iertati-ma ca v-am plictisit.
11 aprilie 2012 la 15:17
Eu cred ca ar trebui sa se faca dreptate sa se darame toate vilele tiganilor ca prea au exagerat au ajuns sa se mute in centrul orasuli babadag nu mai avem loc de ei .SA SE PUNA O LEGE IN CARE SI ROMI SA PLATEASCA TAXE SI IMPOZITE ASA AR TREBUI SA LE FACA LEGEA
11 aprilie 2012 la 18:13
si ii iei la tine acasa daca le darami vilele andreea?unde o sa stea
8 mai 2012 la 22:22
DA, E O IDEE BUNA, TERASA IN PARC, DAR CE FACI CU PUSTII DE LA LOCUL DE JOACA? VOR STA SI EI LA O CAFEA O TIGARA, SI O BERE CU TATICII?